Trenger råd!!

Familygirl

Første møte med forumet
Hei!
Trenger litt råd her jeg..
Er 4 dager på overtid med mensen, aldri vært så forsinket før.
For halvannen mnd siden sluttet jeg på p plaster, ikke brukt noe annet enn kondom siden det. (hoppet av i svingen et par ganger også). Lurer altså på om jeg kan være gravid, har tatt to tester, en i forigårs på kvelden som var negativ. og en i går tidlig, også negativ!

Har hatt murringer i magen siden søndag (dagen for forventet mens)
ømme bryster
små kvalm
litt humørsvingninger

Har jo hørt om de som ikke har testet positivt før etter noen uker, så blir litt bekymret!!

Noen som har opplevd noe av det samme??
Setter stor pris på råd[:)][:)][:)]

Opplevd dette flere ganger.
Noen ganger har mensen kommet sent,
og andre ganger så... ehh... ja, har jo tre unger... [8D][:D]

Ikke mye hjelp i mitt svar... [8D]

Mistenker at jeg egentlig er blitt gravid de gangene jeg har fått mensen, men at det var super tidlig SA. Eller, jeg har hvertfall tenkt den tanken noen ganger...

Jeg hadde forsinket mens, og hadde ømme pupper.. Det har jeg ALDRI fått før mens.. Så ja.. Jeg var gravid[8D]

Jeg har aldri vært så mye som 4 dager på overtid før altså.. skremmendes!!! Har jo en liten baby på 4mnd nå, så kan ikke si at tidspunktet for en ny en passer så veldig akkurat nå nei... [8D]

Får vel bare vente noen dager å ta ny test da vel[&:][8D]

Edit: Men er det stor mulighet for graviditet når jeg har fått to negative tester?? Ene testen var med morgenurin!!

Har du fått tilbake mensen skikkelig etter fødselen da??
Er mange som ikke har helt regelmessig mens de første gangene etter fødsel. Hos meg tok det ca 6 mnd før den stabiliserte seg!

Ja det har jeg.. Den fikk jeg tilbake etter 7-8 uker ca.. Ble regelemessig med en gang igjen...

Back
Topp