Trenger råd

Pia84

Forelsket i forumet
I går begynte jeg å jobbe 50% igjen, etter å ha vært sykemeldt 100% i 10 uker.
Samme dagen som jeg bestemte meg for å prøve å jobbe litt, fikk jeg oppsigelsen...
Så jeg må jo innrømme at lysten til å presse meg på jobb er enda mindre nå.

Avtalen med arb. giver var i hvertfall at jeg skulle få rolige oppgaver og ta meg av småting som man ikke har tid til ellers.

Men, de har sagt opp flere i det siste, så det er nesten ikke folk på jobb... når jeg kom i dag (kommer senere) så fikk jeg arbeisoppgaver som til vanlig er beregnet på 3 personer, i går fikk jeg for 2. Også klager de på dårlig bemanning. Hvorfor har dem sagt meg opp da???

Men jeg har ikke hatt en eneste kynner, men i går på jobb kom det, og i dag har vært helt ille... det samme har ryggen.
Hvor lenge bør jeg egentlig presse meg??? føles jo teit å komme tilbake bare noen dager, men hvet ikke hvor lenge jeg holder ut dette...

Hva mener dere???

Du må høre på kroppen. Det hjelper ikke presse grensene.
Jeg er selv 50 % sykmeldt og syntes det er noe herk å være sykmeldt men må jo tenke på den lille i magen.
Det er kun du som vet hvor mye du klarer og føler du det blir for mye så sykmeld deg igjen.

Synd du ble sagt opp :( Trøsteklem

nå vet ikke jeg hva du jobber med eller hvorfor de sier opp folk. Men jeg hadde sagt i fra til sjefen at jeg kom tilbake for å få lette og rolige arbeidsoppgaver, og at kroppen min ikke klarer dette. Vist du ikke få noe som helst bedring på det hadde jeg sykemeldt  meg 100%. tenk på deg selv.

Lykke til og håper det ordner seg for deg.

Back
Topp