Trenger råd/tips *slanking*

Himmelstøv

Forumet er livet
Jeg har trenet i 4 uker med Zumba, trilleturer og egentrening som innebærer tredemølle og ro-ing på friskhuset.
de siste 4 dagene har jeg itillegg prøvd meg på 30 days shred, å jeg gikk ned 1 kilo på 4 dager, men idag har det gått opp igjen [:'(]

så jeg trener en del, så det jeg begynner å tenke på er, er det maten jeg spiser?

Jeg spiser MYE brødmat, er veldig glad i brød å ost.
så frokost blir 1 til 2 skiver med ost, salami, nugatti, makrell i tomat eller leverpostei.
til Lusj er det som regel 2 ostesmørbrød.
middagen varierer veldig. Prøver å holde meg unna hambugere å slike ting.

noen tips til hva jeg kan gjøre?

Endre på matveien...

bytte brød ut med knekkebrød kan være en god start, spis heller en gullrot eller to isteden for den siste skiva/knekkebrødet, drikk mye vann...

Både ost og salami er kaloririke pålegg.
Hadde prøvd å erstatte noen brødmåltider med knekkebrød, og mer kalorifattig pålegg.

Du må legge heelt om på kostholdet, å ikke bare tro treningen hjelper.
faktisk, så har de forsket nå at det er kostholdet som spiller mest rolle.
har jeg iallefall hørt [:)][;)]
ostesmørbrød er jo lissom ikke sundt i DET HELE TATT! [8D]

Jeg byttet ut brød med RugSprø, og jeg elsker det( når jeg ikke er gravid, vel og merke[8|]) Ellers er det lurt og tenke litt på om man ønsker og spise karbohydrater eller ikke. Velger du diett med karbo, velg riktig og velg da magert og lite fett. Kutter du derimot karbo kan du spise fett.

Sukkerholdige produkter som Nugatti bør du helst unngå.

Ønsker deg lykke til[:)]

Edit: Og drikk ca tre liter vann pr.dag

Jeg kuttet brød jeg, og da gikk jeg ned...
Trener det jeg føler jeg kan/får tid til, men om jeg ikke kutter brødet merker jeg ikke noe til vektnedgangen!!

Er så utrolig gla i brød, og spiste gjerne 6-8 kraftige brødskiver om dagen i tillegg til middag før jeg snuddde rundt og begynte med knekkebrød (hjemmelagde)...

Takk for mange gode tips [:D]
da blir det knekkebrød framover :D
å frukt og grønt.

å MYE vann :D

Tell kalorier. www.vektklubben.no    Gratis.

Back
Topp