Trenger råd..svigerinne fra h..!

Jeg er nå såpass stygg at jeg hadde fortalt henne små "fortrolige hemmeligheter" om at mannen tenner knallrosa miniskjørt og sorte nettingstømper f.eks og sett om hun dukket opp i det :p Jo jæ..... jo bedre :p

Hahaha!

Først må jeg bare si "hjelp!". Må være skummelt å ha noen så ustabil og utspekulerte så nært seg.. Samtidig så må jeg jo si at dette bare er forferdelig trist og tragisk.. Ikke bare for deg og mannen din, men jeg tenker mest på den stakkars broren som er sammen med dette grusomme mennesket, og også med barn i bildet!!! Ærlig talt! Dette er ikke en lek slik hun tydeligvis tror det er! Det kan jo ødelegge familierelasjoner!

Tror ikke jeg vil konfrontert henne, før eller siden må hun vel innse at dette er en "lost cause"..

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg sitter med mange tanker nå, håper jeg får med meg alle. Første tanken min var om dette virkelig er sant. Om denne felles venninna ikke har funnet på noe. Hvis du er helt sikker på det, så kjenner jeg at jeg faktisk synes fryktelig synd på denne V. Tenk å ha det så dårlig med seg selv, at hun må holde på sånn! Jeg hadde nok fulgt ekstra godt med for å se om jeg så noe tegn på ting, ellers bare vært høflig og hyggelig når jeg måtte

ganske enig med flere over her.
La det ligge. Skjønner at det er ubehagelig. Men som du sier så stoler du på mannen din.
Men tenker også at hvis mannen din ikke reagerer på det, så har jo ikke det hun gjør noen virkning. :)

Lykke til!

Takk alle sammen :-)
At det venninnen min har fortalt er sant, tviler jeg ikke på. Hun er ikke den som lager styr med hensikt, men dette syntes hun var så sprøtt at hun ikke kunne la det gå uten å fortelle det til meg.
Det blir nok å ignorere V så godt som vi kan. Vi har kommet frem til at vi lar det ligge og OM det skulle dukke opp noen mer og litt alvorligere utsagn fra hennes side/ at hun går langt over streken, så får vi heller gjøre noe da.
Vi håper at hun innser selv hvor dumt dette er og at hun ikke kommer seg noen vei. Fryktelig synd på samboern hennes er det vertfall, jeg får helt vondt av han.
Så i morgen i familieselskapet får jeg bare putte på en smilende og blid maske. Heldigvis er det vi som er verter, så jeg får nok å holde meg opptatt med ;-)

Greier du å bare tenke at hun bare er latterlig? For det er jo det hun her.
Som du selv sier, handlingene hennes påvirker ikke mannen din, og da påvirker de heller ikke deg.
Det blir bare patetisk, og fortjener ikke at du gir det oppmerksomhet. Hun er tydeligvis ganske oppmerksomhetssyk, og da er den beste medisin å bare le av henne innvendig og behandle henne som normalt utvendig.

Dramadronninger visner hen når ingen gidder å delta i dramaet deres.

Sign denna eg

Oi! Jeg hadde snakket med hun jeg. Fortalt grundig hvordan ting er og at hun kan holde seg langt vekk fra mannen din, om ikke kom det til å komme ut!

TuMmY LoVe

Back
Topp