Trenger råd..svigerinne fra h..!

Så lenge du bare har hørt det via andre å ikke merket noe til det selv ville jeg ikke gjort noe som helst.

Oi.. Jeg ville i første omgang ikke gjort noe.. ville prøvd å lagt merke til om det faktisk er slik aller først.. Slik at du har ditt på det tørre.
For ei dame..

Du har to valg, konfrontere henne eller la være. En oppførsel midt i mellom fra din side ville vært like dumt og egentlig litt sammenlignbart med hennes oppførsel.
Jeg lærte en gang at det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likgyldighet.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Dette høres jo helt sykt ut! Trodde dette var sånt som kun hendte på film jeg...
Tror kanskje jeg ville sett det an og prøvd å følge med ekstra godt på henne. Ettersom du stoler på mannen din og at han vet hvordan det er så tror jeg det beste er å fortsette som før for å prøve å unngå at det blir kaos i hele familien.
Forstår godt at det blir vanskelig å være sammen med henne i familieselskap, men det er vel heller ikke til å unngå. Treffes dere ofte ellers? Hvis det kun er i familieselskap kan det kanskje være greit å bare holde ut de gangene og så prøve å unngå henne når du kan?
Hovedsaken er uansett at du og din mann snakker om dette og vet hva den andre tenker. Henne kan dere uansett ikke styre, og dersom du prøver å ta det opp med henne kan det fort være at det blir verre.
Vet ikke om dette hjalp noe, men synes fryktelig synd på dere. Håper hun en dag "våkner" og ser hvor tullete hun oppfører seg...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir helt stum... trodde slike svigerinner bare fantes i "I gode og onde dager" på tv og sånt!?! Helt utrolig... Må være super stressende for deg. Jeg ville blitt helt utafor. Heldigvis bra at du og mannen har et såpass bra forhold og at dere stoler på hverandre.

Men jeg er enig i hva de over her sier... Dette er info som kommer fra tredjeperson, og jeg ville forsøkt å overse det så godt jeg kunne. Hva er dere redd for at hun kan finne på om dere ikke foretar dere noe? Uansett veldig lurt å ikke nevne dette til resten av svigerfamilien din. Ting kan alltids fortelles senere, men noe som er sagt kan ikke gjøres om på...

Gjør ditt aller beste for å la dette gå umerket hen... Ikke la henne se at du vet noe, ikke la henne se at du føler deg truet, ikke la henne se at du legger merke til henne... Og det beste er jo at mannen din også gir absolutt NULL reaksjon tilbake til henne... Er nok ikke lett for dere, men jeg tror det er det beste dere kan gjøre foreløpig.

Et spørsmål... hvordan er ditt forhold til denne felles venninnen deres, hun som har fortalt deg alt dette? Er du sikker på at dette er 110% korrekt og upartisk fortalt?

Altså, først lo jeg litt når jeg leste alle punktene.. Stakkars dama! Virker nesten som at hun ble sammen med broren kun for å gjøre mannen din sjalu :p hun kan ikke ha det veldig bra med seg selv...!

Jeg ville først og fremst ringt nav og fortalt hva hun holder på med, for det er faktisk ulovlig! Deretter ville jeg satt meg ned med henne bare dere to, og fortalt hva du har hørt...

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Enig i de fleste kommentarer over, men tror ikke jeg ville ha konfrontert henne..... Hun høres ut som om hun er såpass på en fjern planet at den beste responsen nok bare er likegyldighet.... Kan liksom ikke se hva du vil få ut av å prøve å snakke med henne hvis hun virkelig sier og mener de tingene du skriver over...

Men jeg tror nok at jeg hadde prøvd å unngått henne så mye som mulig.

Overse henne og gjør grep hvis det blir verre og ikke si noe til resten av familien. Hun vil bare endre historien tilbake og lage konflikt hvem skal stole på hvem;)

Greier du å bare tenke at hun bare er latterlig? For det er jo det hun her.
Som du selv sier, handlingene hennes påvirker ikke mannen din, og da påvirker de heller ikke deg.
Det blir bare patetisk, og fortjener ikke at du gir det oppmerksomhet. Hun er tydeligvis ganske oppmerksomhetssyk, og da er den beste medisin å bare le av henne innvendig og behandle henne som normalt utvendig.

Dramadronninger visner hen når ingen gidder å delta i dramaet deres.

Som du selv sier, handlingene hennes påvirker ikke mannen din, og da påvirker de heller ikke deg.
Det blir bare patetisk, og fortjener ikke at du gir det oppmerksomhet. Hun er tydeligvis ganske oppmerksomhetssyk, og da er den beste medisin å bare le av henne innvendig og behandle henne som normalt utvendig.

Sign.

Hvis du stoler på at mannen din ikke finner henne interessant hadde jeg bare oversett henne. Og trukket meg unna henne,

Huffda...

Aner ikke hva jeg ville ha gjort på lang sikt, men på kort sikt ville jeg hatt en avtale med mannen min:
At akkurat den dagen, i familieselskapet, skal han vise deg MYE oppmerksomhet....kose på deg, gi deg et kyss, sitte med armen rundt deg, rose deg....osv.

Da er det jo evt hun som blir "sjalu" - mens dere fremstår som å ha det veldig fint ;) :)

Oi, for ei kjærring! Makan :P

Enig med de over! Foreslår at du later som ingenting, vær glad, trivelig, blid og imøtekommende denne dagen ;) Selv om det kan være tungt. Du vet - ingenting irriterer mer å se "de man ikke liker" være lykkelig og glad. Få også gjerne mannen din til å gi deg oppmerksomhet denne dagen :)

Du får helle blåse ut om det her inne!!! Og holde deg i skinnet foran henne. ;)

Skjønner godt at det går inn på deg, det er jo ikke bare at hun legger seg etter mannen din, men også at en person du trodde var en god venninne viser seg å være relativt stygg mot deg. Når det er sagt er jeg enig med resten, du vinner absolutt mest på å ignorere oppførselen hennes, med mindre det går helt over styr. Fortsett som før, vis at du er "the bigger person", og kos deg med mannen din. Han blir neppe særlig imponert over dama han heller ;)

Signerer denne :)

Jeg ville ha fulgt ned henne for å se om dette stemmer. Er jo litt merkelig at du ikke har merket noe til det selv syns jeg.... For det høres ut som ganske åpenbart om alt dette stemmer.
Så ville jeg sagt ifra til Nav. Hun stjeler faktisk penger og når man vet sånt bør man jo melde fra.

Back
Topp