Samme her <3Jeg gruer meg til 3 nr, samtidig som jeg elsker å være gravid. Kan ikke annet enn å hååpe at det kommer en jente neste gang..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her <3Jeg gruer meg til 3 nr, samtidig som jeg elsker å være gravid. Kan ikke annet enn å hååpe at det kommer en jente neste gang..
Ja skuffelsen har senket seg her også. Gleder meg utrulig masse og tenker at det faktisk er helt fantastisk at jeg får en til gutt <3 Har snakket med flere brødre som nå er voksen, de er så takknemlige og glade for at de er brødre siden de er også kompiser Ser kun positivt på det nå!Jeg brukte maaange år på å bli gravid (og måtte ta masse tabletter/sprøyter hver mnd) og når jeg ble gravid så var jeg ufattelig skuffet over at det var gutt.. Men det gikk fort over for jeg skulle endelig bli mamma Februar 2018 kom, og en flott gutt kom til verden.. det største jeg har fått oppleve
Nå venter vi en gutt til, og skuffelsen var der med en gang... og jeg var i tillegg såå skuffet over meg selv som tenkte dette igjen... men nå har jeg visst kjønnet i 7 uker og skuffelsen har senket seg... heldigvis
Ja skuffelsen har senket seg her også. Gleder meg utrulig masse og tenker at det faktisk er helt fantastisk at jeg får en til gutt <3 Har snakket med flere brødre som nå er voksen, de er så takknemlige og glade for at de er brødre siden de er også kompiser Ser kun positivt på det nå!
Ja gleder meg <3Godt det
Det er 2,5 år mellom min samboer og hans lillebror og de har alltid hatt god kontakt og har det fremdeles (de nærmer seg nå 40 år) så to gutter må nok være tipp topp det også