Nå har det seg slik at min eneste tante har rund dag nå i julen. Dette har hun tenkt å feire og har laget arrangement på Facebook. Det som er problemet er at jeg, inntil nå nylig, ikke har blitt invitert. Her om dagen ringte jeg min far og lurte på om det var noen grunn til at jeg ikke hadde fått noen invitasjon og dagen etter fikk jeg invitasjon til arrangementet på face. Da jeg klikket innpå var det et arrangement som var opprettet 3. desember med frist til 17. desember for påmelding. Jeg ble invitert i går. På meg virker det som om hun ikke vil ha meg der, men siden det er ingen som sier noe, vet jeg ikke sikkert. Har relativt lite kontakt til vanlig, men har selv invitert dem til mine store begivenheter. Jeg er også eneste niesen hun har i byen og alle andre familiemedlemmer som bor her er invitert (vi er en liten familie).
Det jeg lurer på er om dere hadde gått hvis det var dere, eller droppet det hele?
Det jeg lurer på er om dere hadde gått hvis det var dere, eller droppet det hele?