Trenger råd av dere jenter.....

Ice Queen

Forelsket i forumet
Jeg sitter i et lite dilemma som jeg skal prøve å forklare kort. Det gjelder den O`store juleaften.

Jeg og samboeren min har det veldig tøft fortiden å at vi går fra hverandre er meget sannsynlig ,vi jobber med saken å mye kan endre seg til jul men må ta et valg de nærmeste ukene.
Det er min jul sammen med Daniel (min samboer er ikke barnefaren)

Så kommer problemet og jeg har 4 valg.

1 Ferie julaften sammen med samboeren min hans mor og hennes type samt hans sønn.
2 Vist vi skal feire jul sammen så vil min mor ha julenaften å samle hele vår familie hos henne samt hans familie. Ingen barn utenom Daniel og hans sønn
3 La far til sønnen min ha julenaften der de reiser til hele hans familie også reiser jeg også opp å feirer jul med de, med mangen barn.
4 feire julen med Daniel hos min familie ingen barn , der er de ikke plass til alle oss 4 da min mor egentlig har planlagt julaften hos min tante.

Siden muligheten er stor for at vi går i fra hverandre så er jeg så fryktelig usikker på å feire julaften sammen med hele min familie og hans.
Jeg tenker at juleaften er for barn å det kjekkeste for Daniel ville vert å feire jul sammen med andre barn som er hans søskenbarn.
Personlig så liker ikke jeg julen så for meg gjør det ingenting hvor jeg er , bare jeg er med Daniel.

Jeg synes også det høres best ut å feire med søskenbarna...

Back
Topp