M mamma :) Glad i forumet 6 Okt 2010 #1 Jeg må ha ei oppskrift på punsj te helga noen som veit om en go punsj? Håper noen kan gi meg oppskrift tAKK:)
Jeg må ha ei oppskrift på punsj te helga noen som veit om en go punsj? Håper noen kan gi meg oppskrift tAKK:)
M mamma :) Glad i forumet 6 Okt 2010 #2 ORIGINAL: 2008 mamma Jeg må ha ei oppskrift på punsj te helga noen som veit om en go punsj? Håper noen kan gi meg oppskrift tAKK:) ingen som har laget det?=
ORIGINAL: 2008 mamma Jeg må ha ei oppskrift på punsj te helga noen som veit om en go punsj? Håper noen kan gi meg oppskrift tAKK:) ingen som har laget det?=
M mamma :) Glad i forumet 8 Okt 2010 #4 ORIGINAL: MiCri Aldri laget det jeg heller, men du finner sikkert noen hvis du googler det [;)] jeg fikk oppskrft i går fra ei dame som jobbet på polet i går:) Så punsjen e laget no og klar te og drikkes i morgen:P
ORIGINAL: MiCri Aldri laget det jeg heller, men du finner sikkert noen hvis du googler det [;)] jeg fikk oppskrft i går fra ei dame som jobbet på polet i går:) Så punsjen e laget no og klar te og drikkes i morgen:P