Milje
Elsker forumet
Dere som er erfarne og flinke kan kanskje hjelpe meg litt her[8D] (får ikke tak i ammehjelpen)
Her ei jente på 4 mnd, kun fått mm fram til nå (veldig god appetitt hver 2-3 time)
Hadde en lang periode første del av natten uten mat 6-9 timer...
Men nå i 1-2 uker; Våkner hver 2-3 time natten igjennom for mat... men vil jo ikke ha puppen på dagen nesten...(opp til 9 timer) Fikk konst ørebetennelse, og regnet med at det var derfor, er bedre nå, men vil jo ikke ha pupp allikevel[&:] virker sulten, men hyler når jeg legger henne til...
Hva skjer?
1. Har hun snudd døgnet vedr. måltidene?
2. Er det dette som kalles puppevegring? Må jeg prøve flaske?
3. Er det noe feil med melken?
4. Bør jeg begynne med fast føde? (Prøvd et par skjeer og gaper og virker ivrig)
SETTER STOR PRIS PÅ SVAR/TIPS!!!
Her ei jente på 4 mnd, kun fått mm fram til nå (veldig god appetitt hver 2-3 time)
Hadde en lang periode første del av natten uten mat 6-9 timer...
Men nå i 1-2 uker; Våkner hver 2-3 time natten igjennom for mat... men vil jo ikke ha puppen på dagen nesten...(opp til 9 timer) Fikk konst ørebetennelse, og regnet med at det var derfor, er bedre nå, men vil jo ikke ha pupp allikevel[&:] virker sulten, men hyler når jeg legger henne til...
Hva skjer?
1. Har hun snudd døgnet vedr. måltidene?
2. Er det dette som kalles puppevegring? Må jeg prøve flaske?
3. Er det noe feil med melken?
4. Bør jeg begynne med fast føde? (Prøvd et par skjeer og gaper og virker ivrig)
SETTER STOR PRIS PÅ SVAR/TIPS!!!