Trenger profesjonell hjelp!

Milje

Elsker forumet
Dere som er erfarne og flinke kan kanskje hjelpe meg litt her[8D] (får ikke tak i ammehjelpen)

Her ei jente på 4 mnd, kun fått mm fram til nå (veldig god appetitt hver 2-3 time)
Hadde en lang periode første del av natten uten mat 6-9 timer...

Men nå i 1-2 uker; Våkner hver 2-3 time natten igjennom for mat... men vil jo ikke ha puppen på dagen nesten...(opp til 9 timer) Fikk konst ørebetennelse, og regnet med at det var derfor, er bedre nå, men vil jo ikke ha pupp allikevel[&:] virker sulten, men hyler når jeg legger henne til...

Hva skjer?

1. Har hun snudd døgnet vedr. måltidene?
2. Er det dette som kalles puppevegring? Må jeg prøve flaske?
3. Er det noe feil med melken?
4. Bør jeg begynne med fast føde? (Prøvd et par skjeer og gaper og virker ivrig)

SETTER STOR PRIS PÅ SVAR/TIPS!!!

dytter for deg!

Kanskje hun fremdeles har vondt i ørene?[8|] Eller rett å slett spiser for lite på dagtid slik at hun kommer i en vond sirkel?
Ikke lett dette her...

Har du prøvd å amme liggende?? Det hjalp hos oss når han plutselig ikke ville spise på dagtid mer... så ammet liggende de resterende månedene... [8D] 

ORIGINAL: Monsoon

Har du prøvd å amme liggende?? Det hjalp hos oss når han plutselig ikke ville spise på dagtid mer... så ammet liggende de resterende månedene... [8D] 

Hm... det har jeg faktisk ikke... Gjør jo det på natten da (og da tar hun jo...)

Takk for tips[;)] skal prøves[;)]

Lillegutten min hyler hvis jeg legger han til brystet når han er overtrøtt, så da hjelper det bare at han får seg en liten blund først.. :) Også er det ofte at babyer "spiser seg opp" om natta, kan hende at han ikke er så veldig sulten på dagen, har opplevd det også :)

Hm... sliter fortsatt med dette problemet jeg da...

Og amme liggende hadde ingen virk.
Og amme når hun er overtrøtt er sjelden lett, men prøver når hun er helt uthvilt også, ingen virk.
Og ørebetennelsen skal være stort sett overstått....

Noen andre som har tips eller?

Blid og fornøyd før jeg legger henne til...ser på puppen...hyler....og når jeg løfter henne vekk, like blid igjen... kjenner det begynner og slitsomt... HS står fast bestemt på at jeg IKKE må gi henne annet enn MM også da...[:'(]

Back
Topp