Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Holie
19.mai reiser vi til Tyrkia - Side - Pegasus World!! 10 000 kvm badeland!!![X(][:D]
Gleder meg som et BARN til vi skal dra!
Så kom det store spørsmålet; hva skal / burde jeg ha med til mini??
Noen som har vært i syden med sine små som har en "pakk liste" ??
ORIGINAL: Veråna
19.mai reiser vi til Tyrkia - Side - Pegasus World!! 10 000 kvm badeland!!![X(][:D]
Gleder meg som et BARN til vi skal dra!
Så kom det store spørsmålet; hva skal / burde jeg ha med til mini??
Noen som har vært i syden med sine små som har en "pakk liste" ??
Ja: Du skal pakke med MEG!!! [8D]
Forløpig har jeg dette på lista mi:
Paracet, solkrem, solhatt til mini, solbriller, badebleier, bleier, lett og varmt tøy til begge, camera, ladder til mobil, pass ordnes på mandag, nan 3 til mini, siden jeg er skeptisk på melk i utlandet (???)
Temp måler (takk tyttis)!![;)]
tenkte å kjøpe sånn jalla trille på tax free'en siden jeg ikke vil ha min egen vogn med da jeg er redd for skader på den under reisen.
Noen små favoritt leker til mini, babysitter (når jeg sitter på verandaen å nyyyyyyter sola om kvelden!
UV-drakt, hvor får jeg kjøpt det??
ORIGINAL: Tyttebæra
Forløpig har jeg dette på lista mi:
Paracet, solkrem, solhatt til mini, solbriller, badebleier, bleier, lett og varmt tøy til begge, camera, ladder til mobil, pass ordnes på mandag, nan 3 til mini, siden jeg er skeptisk på melk i utlandet (???)
Temp måler (takk tyttis)!![;)]
tenkte å kjøpe sånn jalla trille på tax free'en siden jeg ikke vil ha min egen vogn med da jeg er redd for skader på den under reisen.
Noen små favoritt leker til mini, babysitter (når jeg sitter på verandaen å nyyyyyyter sola om kvelden!
UV-drakt, hvor får jeg kjøpt det??
Det bruker de ofte ha på Europris, eller barnebutikker. Men som sagt, er kun et mas hvis sola ikke er så vanvittig sterk! Smører du godt, så er den bare i veien [;)]
ORIGINAL: Millafjong
Ofte så har de triller man kan låne/leie på hotellet[:)] det hadde vi og den var veldig god. jeg hadde med egen trille i tillegg da, men da var han jo litt mindre og mye mer avhengig av vogn[:)]
ville tatt med myggnett om han skal sove i vognen ute[:)]
Ville bestillt europeisk helsetrygdekort fra HELFO http://www.helfo.no/privatperson/europeisk-helsetrygdkort/Sider/default.aspx
Ellers synes jeg det var veldig greit å ha med dynen og kosekluten på flyet, sovnet så godt! og det er ofte kaldt på flyene.
Om man har glemt noe er det jo ikke krise, det meste går jo ann å få tak i der[:)]
GOD TUR![:D]
Edit: Ser jo nå at det er Tyrkia du skal til og det er ikke et eu/eøs-land, så der gjelder ikke HELFO kortet.
Er uansett ikke SÅ viktig, så lenge man har reiseforsikring[:)]
ORIGINAL: Thejohan
Kult! Vi reiser til Tyrkia-Side-SunGarden Sea World Resort & Spa 7 mai!!!
Under 30 dager til!!
Jeg ville anbefalt deg å kjøpt en billig trille før du drar. Typ Carena Easy til 1000 på butikk, eller billigere på finn.no
De trillene på taxfreen (vis de har) trenger ikke være billig bare for at det er på taxfreen.
De trillene man får leid på hotellene, er ikke bestandig sånne hvor man kan legge ned ryggen på og det hadde kanskje vært kjekt hvis han skal sove når dere triller?
Parasoll!
Ellers så signerer jeg lista til Tyttebæra!
Under 30 dager til!!
Jeg ville anbefalt deg å kjøpt en billig trille før du drar. Typ Carena Easy til 1000 på butikk, eller billigere på finn.no
De trillene på taxfreen (vis de har) trenger ikke være billig bare for at det er på taxfreen.
De trillene man får leid på hotellene, er ikke bestandig sånne hvor man kan legge ned ryggen på og det hadde kanskje vært kjekt hvis han skal sove når dere triller?
Parasoll!
Takk for tipset ang. reisetrille.. Har muligens en jeg kan låne av en bekjent her hjemme, men hvis ikke skal jeg sjekke mef finn.no [:D] Er det langt unna der vi skal, dit dere skal? Skal dere være lenge?
Under 30 dager til!!
Parasoll!
Takk for tipset ang. reisetrille.. Har muligens en jeg kan låne av en bekjent her hjemme, men hvis ikke skal jeg sjekke mef finn.no [:D] Er det langt unna der vi skal, dit dere skal? Skal dere være lenge?
Vi skal være der til den 21 mai.
Aner ikke om det er langt unna hverandre, og ikke aner jeg hvordan jeg skal finne det ut! [8D]
Hvilket selskap reiser dere med? Ving?
ORIGINAL: a1989
Vi var akkurat 1 uke i syden, nyyyyydelig[:)] [:)]Men anbefaler å ta med mat og bleier da dette er masse rart av i utlandet [:D]