Trenger påleggs inspo!

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Jeg elsker spekemat og røykelaks... Så nå trenger jeg inspirasjon til noe annet godt, siden jeg er en smule kvalm og matlei..

Noen som har forslag?

Frokostsalat med røkt skinke fra prior med cherrytomater på er nam:) Ellers synes jeg creolsk salat (rems1000) er utrolig godt. Men røykelaks kan du faktisk spise,men den må være fersk og relativt nyåpnet pakke. Leste det på matportalen senest her om dagen:)

Gullskatt juli12:)

Her går det mest i ost og leverpostei :)

Ikke så veldig spennende akkurat, men her går det mest i knekkebrød med bbq kylling ost på tube. Er kvalm og sulten om hverandre, men det er vanskelig å få noe ned på formiddagen.

Jeg har dilla på knekkebrød med ost, krydret kyllingfilet, agurk og tomat!
Og grovbrød med brelett og philadelphia light! Mmmmmm, så godt :D:) hehe

Julepålegg :) er jo mye godt i butikken om dagen!

Banan, hvis jeg har en god dag og klarer mat.. kjempespennende!

Egg og tomat, egg og røykalaks, egg og kaviar, kyllingpålegg med cherrytomater, leverpostei med majones og agurk eller rødbeter, baconost med agurk, purreløk eller tomat, taffelost, brunost, Jarlsberg :) ja, jeg er sulten 24/7 fortiden... :P

Takk for litt forslag! :)
Leste forresten at oppskåret kjøttpålegg som har vært varmebehandlet, kan inneholde listeria i kald versjon. Dermed viktig å spise ferskeste mulig.

Nevner det siden jeg ser endel spiser skinke og kylling pålegg.

Last edited:
Skjønner deg godt, er matlei og småkvalm selv.. Jeg har begynt å spise mer Jarlsberg ost - synes den virker som noe annet enn vanlig ost, kjempegod på knekkebrød :)

Ellers går det mye i egg, kalkunskinke og leverpostein her også :) Alt som er salt.. Har fått avsmak på mye av det som er søtt

Back
Topp