trenger oppmuntring...

LilleSpire13

Glad i forumet
Idag er jeg 8dpo og testet i dag tidlig, ikke en liten antydning til en strek en gang emoticon
jeg vet jo at det er tidlig ennå, men jeg hører om så mange som har fått positivt svar 8dpo. 
aaah, idag har jeg en skikkelig nedtur dag, følte at alt håpet og spenningen forsvant med den testen der altså.. 

hvor lenge bør jeg vente med å teste igjen da??? 

Hei du :)

Vi er i nøyaktig samme båt ;)
Jeg er også 8 dpo i dag og testet i natt/dagtidlig. Ikke liiiiitt strek en gang og jeg følte det var skikkelig nedtur.. Men nå skal det jo sies at det er i grunn i tidligste laget å få positiv test allerede nå, er det ikke det vel?
Ideelt sett burde vi vel klare å vente til IKM dato med testing, selv om jeg VET det er sinnsykt vanskelig...

Man blir gående å tenke, gruble, kjenne etter symptomer dagen lang..
Slitsomt :/ Men for alt vi vet så har vi begge en liten spire som holder på å feste seg fast.. Vi får krysse fingrene! Følger med på deg, artig at vi har samme syklus , litt godt å ha en som er i samme båt <3

stor klem fra meg som vet AKKURAT hvordan du har det <3

egget fester seg gjennomsnitlig  mellom 6 og 10 dpo.
det er veldig uvanlig å få positiv test 8 dpo.

takk for oppmuntring! :D det hjalp, faktisk! :) 

lillespire2013 - det er kjempe vanskelig hehe, man blir helt tullete av å gå rundt å gruble og kjenne etter symp. jeg for min del har kun verking/stikking nederst i magen på høyre side og humørsvingninger! veit ikke om det kan telles en gang :P men ja det er utrolig gøy å ha en til med samme syklus inn på her :D blir moro å se i dagene framover nå på hvordan det går :)

når tenker du å teste igjen? 

Back
Topp