Trenger oppdatering!!!

*Chill*

Forumet er livet
Hei Hei alle sammen!!! nå er jeg eeeeendelig på nettet igjen etter å ha flyttet i nytt hus, og ventet på å få koble til internett... og jeg har fallt fulldtendig av lasset!!!! Har ikke "snakket" med noen her inne på i allfall en mnd!! Hjelp meg litt nå da....hvem har født? hvordan går det med dere? er det flere som er lei eller er det bare meg her? [:D]

Det er mange som har født faktisk.. Kommer bare på noen få i farta.. Lille_blomst, lena, Hanne79 fikk to jenter, Cecci85 fikk jente, Mamma84 fikk jente, tessa.. Ja, som sagt, kom dessverre bare på noen få.. Jeg er veldig veldig veldig lei.. Har prøvd å deale med ungen for at den skal komme 3 Januar, istedefor 31.. Vet ikke helt om det hjelper[8D]

jøss....her går det unna skjønner jeg.. hehehe.... Æsj, jeg er også dr. ..lei! føler meg tung og handikappet for tiden ja. Skal på min siste arbeidsdag i morgen, da er jeg sj.mldt frem til fødselen.. er blitt så tungt å stå og jobbe dagen lang, så nå skal det bli godt å ta litt juleferie! merker du at det begynner å nerme seg nå da? har din festet seg? det hadde visst min, og jeg fikk beskjed om at babisen var sunket godt ned i bekkenet allerede....uæææ.... det nermer seg ja!

du har jo fått litt oppdatering her så da vil jeg ønske deg velkommen til bake!så stor å fin mage du har fått![:)]

Takk,takk stardust! ja, nå er magen go og rund..(og resten også for den sags skyld..hehehe..)... Spennende dette her asså, gleder meg sånn til å få en babis igjen!![:D]

Velkommen tilbake, jeg lurte egentlig litt på hvor du var blitt av[:)]
Kjempefin mage du har fått[:)]

Thanx nettemor! Du har jo åsså fått så fin mage da.... strax 3 trimester å greier. =) er det ikke deilig vell? hvet du hva det blir? ....ser ut som en guttemage du har eller?

Jepp det er en gutt inni der... [:D]
Gleder meg sinnsykt nå, synes det går så sakte, gleder meg til å bli ferdig og det er jo ikke så lenge igjen heller...[:D]

Så kjekt da.... jeg hvet ikke hva det blir, men holder en knapp på at det blir en jente. Skal bli deili å få en litt lettere kropp og et lite nurk i armene nå ja..[:D] Min første ble født i uke 34, så jeg føler jeg snart er på overtid jeg nå...hehehe...

He he , ja du er jo nesten det da..
Må være litt rart også da når du nærmer deg uke 34, siden ho kom i uke 34...

Ville bare ønske deg velkommen tilbake, kjempeflott mage du har da [:D][:D]

lurte på hvor du hadde blitt av!!! ingen nye bilder i albumet på kjempelenge.gratulere med ny bolig og kjempefin mage!!![:D]

Så kozelig å være litt savnet da! =) Rart å tenke på at vi har så lite igjenn... kan liksom skje snart.... blir spennende å se hvem som får først!! =)

Back
Topp