Trenger noen synspunkter

Linntendo!

Forelsket i forumet
Vet ikke hvordan jeg skal skrive det, for at det ikke skal høres helt skrudd ut[:-]

Men saken er det at jeg og 2 venninner skal ut i morra.. De skulle til 2 venninner av de igjen, også spurte de om jeg kunne bli med.
Da hadde ho ene sagt at ho ikke syns det var så lurt, siden ho andre er sur på meg.. (ingen grunn, annet enn at hun er sinnsykt sjalu og har en vill fantasi)
Da fant venninnene mine ut at vi heller kunne invitere noen folk bort til meg og lage noe godt å spise og drikke..  Og da ville plutselig alle de som skulle til de 2 andre, komme til meg..

Så i går på facebook skrev hun ene til meg: Hei :) Hørte du skulle ha noen folk hos deg i morgen.. Er det greit at jeg og *** kommer en tur også?

Syns det er litt rart at jeg ikke kunne komme til de, men de plutselig vil til meg?![8|]

jeg hadde sagt det som det var, at "Nei, det er ikke greit. Jeg fikk jo ikke komme til dere, så hvorfor skulle jeg ha noen interesse av å ha dere her?"

Også så gøy at alle de andre ditcha dem for deg. In their face![8D][:D]

Jeg er faktisk så barnslig at jeg hadde sagt nei! Når ikke du kunne bli med dit pga *** så kan jo ikke hu komme til deg heller, da...! Hu som sendte deg mld kan jo komme, men om du og *** ikke kan være på samme fest engang så er det jo bare teit at hu skal komme til deg...

Men det er nå min mening!

Jeg hadde nok spurt hvorfor de vil til deg når du ikke fikk komme til de...

ORIGINAL: snusmumrik

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

ORIGINAL: Marlu

"da hadde ho ene sagt sagt at, siden ho andre er sur på meg"

du har jo ikke hørt det direkte fra hun som er påstått sur på deg da...Sånt blir det som regel bare rot av

Jeg ville bare latt dem komme, bedre at alle er venner [:)]

Jeg vet at ho er sur på meg, vi snakka sammen på facebook for noen mnd siden..
Men vi har vært på mange fester sammen etter det liksom, så skjønte ikke hvorfor det plutselig var ett problem nå..
Jeg sa at de bare kunne komme, for jeg gidder ikke noe styr om det der! [:)]
Grunnen til at ho er sur på meg er at ho innbiller seg at jeg rota med typen hennes (eksen nå), selvom vi begge sa at det ikke har skjedd.. Ho finner på masse sånne ting om eksen og andre jenter også.
Syns litt synd på henne siden ho sliter med sånn.

Så håper det ikke blir noe styr om det i morgen! [:)]

Back
Topp