Trenger noen synspunkter

~silly~

Elsker forumet
Vi er jo invitert i 50årslag i Tr.Heim i Mai til onkelen til sambo (som også er fadderen til Christoffer)

Siden det er leid lokalet osv er det jo sikkert en stoooor fest dette og med fest hører jo alkoholen til.

Her er greia, sambo og svigermor mener jeg skal ta med Christoffer, MEN jeg gidder jo ikke dra helt til Tr Heim for en bursdag hvis jeg må sitte hjemme hos de folka med Christoffer når de er på bursdagen (da går jeg jo uansett glipp av det jeg kim dit for)[&:] 

Svigermor mener jo at jeg kan ha med han på festen, men er det bare jeg som mener at en liten baby ikke har noe på et sånt sted å gjøre? De syntes det er teit hvis jeg ikke tar han med da fordi onkelen liksom er fadder og sånn (de er svigermor og sambo) Se sier "hva tror du kommer til å skje a? At fulle folk går bort til han og sånn?" "han ligger jo å sover på et annet rom da" Men hvordan i ALLE dager skal jeg kunne følge med på det da? Og at han sover? Det er jo sikkert høøøy musikk der og sånn!

Jeg nekter å ta han med, men det er jo tydeligvis teit da[8|]

[:D]

[:D]

er enig med deg jeg da

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: Nøstet

Jeg er enig med deg, synes ikke du er teit i det hele tatt.

Det er ikke mulig at de kan hjelpe deg å skaffe en barnepike der oppe den kvelden dere er på fest da? En de kan stole på og som de vet gjør en god jobb?

Skjønner godt at du ikke vil ha han med på fest, små barn har ingenting på fest med alkohol og høy musikk å gjøre.
Syns det er uansvarlig av voksne folk å foreslå å ta med gutten på fest og så la han sove i et annet rom mens mor og far drikker.. Hva hvis noe skulle skje med en av dere?

Men jeg skjønner jo godt at de gjerne vil se lillegutt når de har sjangsen, håper du finner ut av dette!

jeg hadde ikke tatt med ungen min i et selskap der det skal være alkohol og festing i alle fall.. hadde følt det var tryggest og la babyen være hjemme med noen som jeg visste han hadde det bra hos....
Og det er du og ingen andre som kan bestemme dette,ikke la familien eller noen andre presse deg til
å¨gjøre noe du ikke vil...

ORIGINAL: Pijah

Det er ikke mulig at de kan hjelpe deg å skaffe en barnepike der oppe den kvelden dere er på fest da? En de kan stole på og som de vet gjør en god jobb?

Skjønner godt at du ikke vil ha han med på fest, små barn har ingenting på fest med alkohol og høy musikk å gjøre.
Syns det er uansvarlig av voksne folk å foreslå å ta med gutten på fest og så la han sove i et annet rom mens mor og far drikker.. Hva hvis noe skulle skje med en av dere?

Men jeg skjønner jo godt at de gjerne vil se lillegutt når de har sjangsen, håper du finner ut av dette!

Tviler på det for alle skal jo på festen[&:] Dessuten tørr jeg ikke gi han til noen jeg ikke kjenner.

Det er det jeg mener også! Fikk helt sjokk over at noen seriøst kunne foreslå det og begynne å mobbe meg for at jeg ikke turte dette[&:]

ORIGINAL: *silly*

Tviler på det for alle skal jo på festen[&:] Dessuten tørr jeg ikke gi han til noen jeg ikke kjenner.

Det er det jeg mener også! Fikk helt sjokk over at noen seriøst kunne foreslå det og begynne å mobbe meg for at jeg ikke turte dette[&:]

Utrolig dårlig gjort at de mobber deg for det i tillegg, syns ikke de høres så fornuftige ut.. [&:] Det er jo ikke snakk om å ikke tørre, det er snakk om å være så oppegående at man ikke tar med seg små barn på fest, det gjør man bare ikke..

Jeg syns du gjør det helt rett i å la gutten bli hjemme, når det skal være sånn som dette.. Jeg tror heller ikke jeg hadde turt å etterlate mitt barn til fremmede på et fremmed sted.. Ikke fordi jeg er så skeptisk, men fordi barnet like gjerne kan bli kjempeusikker på hele situasjonen..

Dere kan jo heller ta dere en tur seinere på sommeren, når det ikke skal være stor fest og moro..

Vi er invitert i bryllup i høst, og jeg kommer til å være med på middagen, fordi da kan svigers ha baby, men så kommer jeg til å reise hjem, fordi jeg må amme og sånn (baby er et par måneder da) og en baby har ikke noe i en bryllupsfest å gjøre..

ja jeg synest du er teit. Kan du virkeli ikke ta med deg barnet i en 50 dag fordi det blir severt alkohol? Hvilke folk er det egentlig du skal i selskap til....?

ORIGINAL: Nøstet

Jeg er enig med deg, synes ikke du er teit i det hele tatt.

ORIGINAL: silke

ja jeg synest du er teit. Kan du virkeli ikke ta med deg barnet i en 50 dag fordi det blir severt alkohol? Hvilke folk er det egentlig du skal i selskap til....?

Saken er ikke at det er alkohol, men fyll. Og han skal IKKE sove på et rom inni lokalet vegg til vegg med suuuper høy musikk og fyll. Har ikke kontroll over situasjonen. Dessuten er det 6timers kjøretur hver vei og vi skal opp fra en fre - søn

Ikke ta han med snuppa! gjør som du føler for!

Får passe ham jeg da [:D]. jeg bor jo i tr.heim [:)]

ORIGINAL: deerylou

Jeg tror jeg hadde latt være å ta han med, så kunne jeg ha kost meg med alkohol, eller ikke og ikke behøvd å tenke på om ungen har det bra der han ligger på bakrommet alene for å sove.. Syns ikke du er teit jeg da.
Og uansett bestemmer du og ikke alle andre[;)]

ORIGINAL: Dama

Får passe ham jeg da [:D]. jeg bor jo i tr.heim [:)]

Hihihih[:D][:D][:D]

signerer....

Back
Topp