trenger noen musikktips!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
hører mye på musikk når jeg sitter å arbeider med oppgaver på skolen og sånt(hjelper meg til å ikke høre på tiskingen og viskingen fra andre).. men nå har jeg blitt lei av den musikken jeg har og kommer ikke på noe nytt å laste ned [8|] noen tips til ny eller gammel musikk som dere synes er bra?[:)]

ORIGINAL: Homer

Kiss, Led Zeppelin, Metallica, Megadeth, Deep Purple, Rainbow, Black Sabbath, Ozzy, Iron Maiden, Sepultura, Pantera, Slayer, Johnny Cash, Volbeat, Skid Row, Cinderella, Dream Police, Samael, Emperor, Mayhem, Carpathian Forest, Aura Noir, Cadaver, Kreator, Testament, Destruction

Her er noe du kan begynne med [;)] 

taaaaakk[:)] sånn rocke musikk er ikke heeelt min greie men[:D]

ingen??[8|]

Robbie Williams
Eminem
Richard Marx
Westlife
Solid Base
Pink
Lene Marlin

noe av det jeg hører på innimellom[;)]

ORIGINAL: Daizy

Robbie Williams
Eminem
Richard Marx
Westlife
Solid Base
Pink
Lene Marlin

noe av det jeg hører på innimellom[;)]

taaakk!![:)][:)] *laste ned*

Selv om du ikke hører mye på rocka musikk må du høre på Breaking Benjamin,de er råbra!!! Da vil du like rocka musikk[;)]

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Kiss, Led Zeppelin, Metallica, Megadeth, Deep Purple, Rainbow, Black Sabbath, Ozzy, Iron Maiden, Sepultura, Pantera, Slayer, Johnny Cash, Volbeat, Skid Row, Cinderella, Dream Police, Samael, Emperor, Mayhem, Carpathian Forest, Aura Noir, Cadaver, Kreator, Testament, Destruction

Vet du... det trodde jeg også, helt til jeg faktisk hørte litt på det.... Ozzy med sangen Dreamer er jo genial!!! Metallica, nothing else matters...  Guns n`roses og ac/dc har maaange fine ballader!!!!!!!!!!!!!
De fineste balladene som er laga ever, er faktisk laga av noen av de største "rockerene"[;)][;)][;)] 

ORIGINAL: Daizy

Selv om du ikke hører mye på rocka musikk må du høre på Breaking Benjamin,de er råbra!!! Da vil du like rocka musikk[;)]

*teste ut*[:D]

ORIGINAL: @ne

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Vet du... det trodde jeg også, helt til jeg faktisk hørte litt på det.... Ozzy med sangen Dreamer er jo genial!!! Metallica, nothing else matters...  Guns n`roses og ac/dc har maaange fine ballader!!!!!!!!!!!!!
De fineste balladene som er laga ever, er faktisk laga av noen av de største "rockerene"[;)][;)][;)] 

skal teste det ut da[:D]

Back
Topp