trenger noen gode råd

ibbi

Betatt av forumet
Hei

Trenger noen råd jeg.
Jeg har ei vennine som har en jente på snart 3 år som hun ikke tar seg så godt av alltid tror jeg iallefall.
Hun har med seg jenta på råne treff og reiser ikke hjem med henne før i 11-12 tiden. Plasserer ungen bort helle tiden bare hun får barnevakt er det nesten det samme hvem som passer henne. I dag fikk jeg telefon fra ei annen vennine som fortalte at ungen hadde gått uten mat en hel lørdag. Jeg blir så forbana men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Har prøvd å snakke med henne men det hjelper lite og ingenting.

ORIGINAL: ibbi

Hei

Trenger noen råd jeg.
Jeg har ei vennine som har en jente på snart 3 år som hun ikke tar seg så godt av alltid tror jeg iallefall.
Hun har med seg jenta på råne treff og reiser ikke hjem med henne før i 11-12 tiden. Plasserer ungen bort helle tiden bare hun får barnevakt er det nesten det samme hvem som passer henne. I dag fikk jeg telefon fra ei annen vennine som fortalte at ungen hadde gått uten mat en hel lørdag. Jeg blir så forbana men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Har prøvd å snakke med henne men det hjelper lite og ingenting.

Tror du, eller VET du?

jeg vet at det jeg skrev er sandt. Å etter det jeg vet tror jeg at det ikke er måten å ta vare på et barn. Jenta er snart 3 og kan sifte bleie selv.

Bekymringsmelding til barnevernet?

Back
Topp