Trenger noen forslag.

Nr_2

Forelsket i forumet
Min svigerinne og beste venn fikk en nydelig liten sønn på Søndag, Vi skal hisle på han til helga.

Jeg tenkte å lage ei bleiekake til dem men lurer på om dere har noen forslag til hva man kan hekte på........ ikke klær for det har de i tonnevis av. og ikke smokker forde jeg vet ikke hvilke smokker de kommer til å bruke[:D]

Men andre ting[:D]

Vaskekluter, småflasker med zinksalve, tannbørste, nesesug, paracet, smokkeklype, nesespray, barnematskjeer, småbamser, ammete, brystvortekrem.. ja, det var noen eksempler.

Jeg brukte vel smokker, brystvortekrem, bamse, smokkeholder, hårpynt og vaskekluter.
Fylte flaskene med godis.
Så dekorerte jeg med litt sommerfugler og roser

Så utrolig fin kake[:D] Og mange kjempe gode forslag[:D]

Hvor mange pakker med bleier brukte du??

Jeg brukte 1,5 pk med libero str 2[:)]

Åy ikke mer nei. Trodde jeg måtte ha minst 4 pk med bleier...... he he he he det blir jo kanskje litt voldsomt da[:D]

Da holder jeg meg til to[:)]

Hvordan fester man etasjene sammen? [:)]

Jeg brukte flasker, vanlig helt rette tåteflasker.(sano eller noe sånt?) Når jeg var ferdig med den første etasjen så stakk jo flaska over bleiene, så da begynte jeg med en ny runde rundt den, og satte så ei flaske til over. Har man da stramme nok strikk holder det fint[:)]
Anbefaler derimot og sette kaka på et fat, enten et billig fint serveringsfat eller ta hardpapp som man kler med aluminiumsfolie stoff eller lignede[:)] Da kan man bære kaka i fatet og det blir litt enklere[:)]

Ligger masse videoer der de viser fra start til slutt hvordan du gjør det på youtube.
Ei viser også hvordan du bretter vaskekluter sånn at de ser ut som små tente lys[:D]
Bare søk på diaper cake! Har planer om å lage en snart jeg og til ei venninne med termin i August..
Så må vente litt til før jeg begynner kanskje[8D]

Back
Topp