Trenger noe i stue vinduene mine!!

Lene1986

Forumet er livet
Blir gal av den sola som kommer inn hele tiden!! [:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Ja vet det er ett luxus problem, men den kommer inn hele dagen! Går ikke ant å se på tv, ikke sitte på dataen og når vi har besøk er det grusomt med den sola som kommer inn hele tiden! [:'(]

Så nå har jeg funnet meg plisségardiner. Men problemet er at de er ekstremt mega dyre suns jeg. Fikk pris en plass på 2400 for en og jeg trenger 4 stk. [:'(] Så har jeg fått pris en annen plass på 5700 for alle fire. Men den siste plassen var det med strukturer i stoffet og det vil jeg ikke ha så håper på ny pris i løpet av kvelden!

Jeg syns det er dyrt.... og hvis du også syns det er for dyrt, hvorfor finner du ikke da ett billigere alternativ?

ORIGINAL: Vand

Jeg syns det er dyrt.... og hvis du også syns det er for dyrt, hvorfor finner du ikke da ett billigere alternativ?
For jeg vil ikke ha gardiner og persienner vil jeg vertfall ikke ha! [8D] Pittelitt kresen. SÅ kan vi ikke bare gå på living og kjøpe de til halvparten av prisen heller siden vinduene er så forferdelig store [:@][:'(]

Så ikke syt da[8D]

ORIGINAL: Vand

Så ikke syt da[8D]
Jo må det [8D] Irritere meg over at vi ikke sjekket målene på vinduene i huset før vi bestillte de.

Det er sykt dyrt med gardiner synes jeg!

living ble løsningen og pappa tilpasset de!
men det var lameller da!

ORIGINAL: Ninnimamma

Det er sykt dyrt med gardiner synes jeg!

living ble løsningen og pappa tilpasset de!
men det var lameller da!
Ja vi har kjøpt lameller på living til og ha i døra. Men vil ikke ha det i vinduene, for da må jeg jo ta vekk all pynten hver gang jeg skal lukke de igjen [8D]
Men får kjøre ut på living i kveld og spør om de kan bestille plisse gardiner i 150x150 men tviler på det [&:]
Men fikk ny pris på helt ensfarget nå og de var 4700 så det blir litt bedre da.

Back
Topp