Trenger middagstips...

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Mannen er syk og jeg er kvalm...
Hva lager man til middag som ikke tar for lang tid!?!?
Har en 4 åring p tenke på også.
 
Her ble det yoghurt og eple. Jeg sliter skikkelig med å få i meg middag..
 
Taco med pitabrød, kyllingsuppe med eggenudler ( tar ca 7 min) spagetti, gryterett, fiskeburger etc
 
evt pølse og potetmos, eller tomatsuppe med egg :) sistnevnte er alltid en stor hit hos junior når mamsen ikke orker å gjøre noe stort og papsen er på jobb :)
 
Dytter på denne. Jeg trenger så sårt litt hjelp til å få opp matlysten.
 
Vi hadde grillet kylling ris og bearnaisesaus i dag. Nam!
 
Sliter her også... Null matlyst, blir så kvalm av å lage mat og matlukt, så det må gå kjapt!
Her har vi hatt blomkålsuppe ( fra pose!) og hvitløksbaguetter, risengrynsgrøt og pannekaker så langt denne uken... Har pølser i fryseren og poser med potetstappe. Får helt vondt i sjela av sånne ferdigmatløsninger, men det er så veldig enkelt og greit sånn som formen er nå.
Ferdiggrillet kylling fra meny er stor hit her, enten med ris og saus hvis jeg orker, eller bare med pommes fristes og noe grønt. Eller makaroni med det dere liker ( her er det ketchup til kødda og ost til meg, så fort gjort!)
 
Jeg elsker vanligvis kylling, men nå er det en av matvarene jeg ikke klarer tanken på..
Nå lager mannen mat, mens jeg gjemmer meg på soverommet. Får se om jeg klarer å presse i meg noe etterhvert.
 
Vi spiste taco , bare synd den havnet o do kun kort tid etter at den var svelget. Utakknemlig sier sjela mi, men kan ikke noe for det:-( Og taco smaker absolutt bedre på vei ned enn på vei opp:)
 
Vi spiste taco , bare synd den havnet o do kun kort tid etter at den var svelget. Utakknemlig sier sjela mi, men kan ikke noe for det:-( Og taco smaker absolutt bedre på vei ned enn på vei opp:)

Slitsomt å ha det sånn :(
 
Hva med å lage en egen middagstips- tråd?

Vi er nok flere som behøver inspo om dagen :)
 
Back
Topp