Trenger meningen deres

Vårbarnet

Blir kjent med forumet
Hei..
Helt ærlig dere... Hva synes dere om guttenavnet Timo/Thimo?

(Vi har en storebror med et navn som betyr Guds Gave og Navnet Timo betyr Ærer Gud)

Hva synes dere? Blir veldig takknemlig for svar.:anyone
 
Tenker på timon og pumba :p har ikke så mye formening om navnet, men stygt er det ikke !. Flott at det passer bibelsk til storebror, men samtidig føler jeg at det blir litt feil i og med han ikke får et eget navn og betydning.. viktigste er at dere liker navnet, og så må vi andre bli vandt til det.. :) det meste er litt rart på starten ;)
 
Vi klarer ikke bestemme oss om vi faktisk liker det godt eller om det er litt for søtt...
Søtt synes jeg det ikke er, ihvertfall ikke med mi småhese stemme og ålesund dialekt.. men om du er fra østlandet blir jo det meste søtt uansett ;p
 
jeg likte det ikke.. :/ dvs vil ikke ha det til egne barn. treffer jeg noen som heter det vil jeg tenke at det var rart/spesielt. men ville nok blitt vant til det :)
 
Jeg synes det er kjempesøtt! :)
 
Jeg syns det er fint, ig når det har en spesiell betydning for dere så er det jo enda bedre :)
 
Ikke for å være negativ, men jeg likte det ikke hehe
 
Likte det veldig godt! :)
 
Synes det var et fint navn! Flott med navn som ikke er så vanlig i Norge!
 
Timo er et finsk navn og uttales med å tilslutt (på finsk uttales o som norsk å). Vi vurderer dette navnet selv som mellomnavn til lillegutt i magen:) Nå er barna våre riktignok halvt finske;)
Storebror heter Juhani til mellomnavn og lillebror i magen vil enten få mellomnavnet Timo eller Olli:)
 
Hei..
Helt ærlig dere... Hva synes dere om guttenavnet Timo/Thimo?

(Vi har en storebror med et navn som betyr Guds Gave og Navnet Timo betyr Ærer Gud)

Hva synes dere? Blir veldig takknemlig for svar.:anyone


Jeg syntes det var fint! Og så lenge dere liker det, så sier jeg at det i alle fall bare er å kjøre på!
 
Back
Topp