Trenger maur tips

Turbotekla

Gift med forumet
noen som har tips om hva som fjerner mauer? har endel mauer i huset. vet ikke nøyaktig hvor de kommer fra, de sånn ca overalt. har kjøpt noe pulver som skulle funke men nei det funka dårlig.

Prøv å finne ut hvor de kommer i fra. I det huset vi bor i nå, var det maur. Farmor sitt hus, og hun måtte fjerne veggen under noen vindu, for der var treverket råttent, og det liker maur tydeligvis. Når det var fikset, var maurene borte

er umulig og finne ut da...

Huff det hørtes vældig ækkelt ut, trur æ hadde fløtta ut. E så dødsredd alt av innsekta. Men dåkker må jo kontakte sånne som kan fjærn sånne kryp, fader å nu kjenn æ at det klør overalt!

ORIGINAL: *lilla gumman*

Høres kanskje ut som du har fått sukkermaur i huset.

De kommer inn så fort de lukter søtt - så jeg råder deg til å kjøpe slike bokser med gift som du kan få kjøpt på Plantasjen, Jernia eller annet fagbutikk som har slikt. Den giften som finnes i boksen tar maur med seg inn i maurtua, altså kan det ta litt tid før alle mauerene dør. Men den er veldig effektiv langsiktig.

Hvis det er stokkmaur burde du straks få fagfolk til å hjelpe deg med problemet.

JEG HADDE sukkermaur,.det er blitt mye mindre av dem når jeg fikk tak i sånne bokser hun snakker om..

anbefaler på det sterkeste.

hadde kjempe problemer med det i en sokkel leilighet en gang... dra å kjøp sånne maur hus på jernia eller en sånn butikk å sett de der du er mest plaga... de spiser der å tusler tilbake til de andre å deler med de å med litt tålmodighet å en del tapre maur som dauer på veien tilbake til tua ha støvsugeren i nærheten at all times....
det er verst på denne årstida... å vil roe seg igjen når det blir varmere å tørrere ute...

Radar maurspray var effektiv på de som rusla rundt ved panteautomaten på jobb i morges [;)]

Back
Topp