Trenger mattips!

Suppegjøken

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Frem til for et pr uker siden har jeg slitt med ekstrem kvalme, og det har kun vært raske karbohydrater i form av brødskiver som har holdt meg i sjakk. Nå føler jeg imidlertid at jeg må ha noe annet å spise til frokost, lunsj og mellommåltider da jeg blir så fort sulten igjen, oppblåst og treg i magen.

SÅ er det noen som har noen gode tips til mat som metter uten altfor mye karbohydrater?

Nå har jeg satt klar en chiapudding til i morgen som jeg skal ha med frosne bringebær til. Metter sikkert ikke lenge, men jeg fikk lyst til å prøve noe nytt.

Fyr løs :) :)

Chiapudding skal jeg også ha til frokost i morgen :)

Ellers er jeg stor fan av stekte egg, helst med ost på toppen! Avokado med litt pepper og sitrondråper på er også en lettvint favoritt. Ellers kan du lage smoothies med bær, grønnsaker, egg og en fettkilde, eller hva med meieriprodukter som f.eks cottage cheese, kanskje med litt nøtter eller bær oppi :)

Chiapudding skal jeg også ha til frokost i morgen :)

Ellers er jeg stor fan av stekte egg, helst med ost på toppen! Avokado med litt pepper og sitrondråper på er også en lettvint favoritt. Ellers kan du lage smoothies med bær, grønnsaker, egg og en fettkilde, eller hva med meieriprodukter som f.eks cottage cheese, kanskje med litt nøtter eller bær oppi :)

Er veldig glad i smoothie og cottage cheese. Men blir fort sulten igjen :) Avokado skal jeg jaggu kjøpe, er en stund siden jeg var på avokadokjøret :D

Back
Topp