Trenger mattips

Silje1982

Forumet er livet
Ja, jeg trenger gode tips[:)] Jeg skal ha forening på torsdag som det heter i stavanger[:)] Eller jentekveld som det kanskje kalles ellers[:)] Og jeg lurer på hva jeg skal servere når formen er piss[8D] Vi har ikke en regel på at vi skal lage mat. Men ja, jeg vet ikke. Det er godt med litt mat på kvelden.

Noen gode tips til LETTE matretter og kanskje gode oppskrifter?[:)] Eller andre gode forslag til hva jeg kan servere hvis jeg ikke skal servere mat?[:)]

Setter pris på alle svar jenter[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Leyah

Noe alà Tapas er jo alltid godt, litt fingermat [:)]

Ja, men tar ikke det litt tid å tilberede?[:)] Har du noen gode forslag?[:)]

Nachos - grisete men VELDIG godt[:D]
Grønnsaker og dipp
ferdig påsmurte brødskiver med te/kaffe til
ost og kjeks

gir beskjed om eg kommer på noe mer[:)]

ORIGINAL: Cathygirl

Nachos - grisete men VELDIG godt[:D]
Grønnsaker og dipp
ferdig påsmurte brødskiver med te/kaffe til
ost og kjeks

gir beskjed om eg kommer på noe mer[:)]

Takk for gode tips[:)] Har tenkt litt på nachos[:)] Og så lage en salat og ha på siden[:)] Hva er godt og ha på nachos? chips, kjøttdeig og ost? Og kanskje bare ha salat på siden?

Ja, takk[:)] Flott hvis du sier i fra hvis du kommer på flere forslag[:)]

Spørs hva du vil ha da men sist bror min inviterte meg hadde de ulike småfat med bl.a feta, små hvitløkspoteter, norvegia/jarlsberg i terninger, små kjøttboller, diverse kjeks, oliven, salat

Det hørtes ut som veldig mye arbeid[8D] Men takk for forslag[:)] Jeg tror jeg tar et litt mer lettvint alternativ[8D]

Av og til er det godt bare med ordetlig kveldsmat. Kanskje med sånne baguetter/rundstykker som en varmer i ovnen! enkelt og greit, og veldig godt....det har vi av og til på forening :)

Ellers er det jo veldig lett å lage ei tacoform.Kjøttdeig med tacokrydder, nachos, evt mais,evt løk eller hva du måtte ønske i ei form.. og en salat til .

ORIGINAL: ***3godegull***

Av og til er det godt bare med ordetlig kveldsmat. Kanskje med sånne baguetter/rundstykker som en varmer i ovnen! enkelt og greit, og veldig godt....det har vi av og til på forening :)

Ellers er det jo veldig lett å lage ei tacoform.Kjøttdeig med tacokrydder, nachos, evt mais,evt løk eller hva du måtte ønske i ei form.. og en salat til .

Ja, det også er jo et kjempe godt forslag[:)] Kjøpe inn masse gode rundstykker, godt pålegg og hakke opp frukt[:)] Det er jo ofte det som er godt på kveldene[:)] Er fristet til å gå litt for det også[:)][:)] Har 3 som ammer også så det er kanskje mest safe[8|][:)]

Hehe [;)]

Hehe... men setter pris på tipset ditt altså[:)] Bare jeg som er litt for lat for tiden til å diske opp[8D] Dårlig av meg det der[:)]

Det enkle er ofte det beste :) Høres ut som om du har en god plan[;)]

ORIGINAL: ***3godegull***

Det enkle er ofte det beste :) Høres ut som om du har en god plan[;)]

Ja, det er helt sant[:)] Og ikke har vi godt av middag så sent heller[8D] Så det var jo egentlig en veldig god plan[:)]

På nachos pleier eg å ha tacokjøtt, mais, purreløk, chedderost og vanlig ost. har rømme, salsa og guacemole ved siden av og gjerne en salat[:)]

Tror d blir godt uansett hva du lager eg[;)]

ORIGINAL: Cathygirl

På nachos pleier eg å ha tacokjøtt, mais, purreløk, chedderost og vanlig ost. har rømme, salsa og guacemole ved siden av og gjerne en salat[:)]

Tror d blir godt uansett hva du lager eg[;)]

Ja, nam[:)] Nå ble jeg sulten[:)] Det er jo så godt[:)] Ja, må klare å bestemme meg i morgen hva jeg skal servere[:)]

Back
Topp