Trenger man lekegrind?

Vi har hund og bruker den hele tiden.

Tror vi ville hatt uansett, men vet ikke da, siden vi hadde hund forrige gang og nå.

Nei.
Vi hadde det ikke til førstemann, og tenker ikke å kjøpe til snuppa heller. 
Er mer glad i å ha dem på puslematta (bra for motorikken deres), og når de begynner å bevege seg følger jeg heller mer med ;-) 

Hadde ikke mye bruk for den til storebror, men var grei å ha om jeg måtte ut av rommet for å hente klesvask etc og ville vite at han var trygg.
Til lillebror kommer vi nok til å bruke den mer, for å skape et sted han kan få være "i fred" for storebroren ..

trengte ikke til førstemann. men har skaffa oss en nå til nestemann pga storebror er bare 2 år og litt "brultus"..

jeg har ikke kjøpt og har ingen planer om å kjøpe lekegrind denne gangen. blitt brukt som oppbevaring av leker de andre gangene.

Hadde ikke sist, men har kjøpt denne gangen. Veldig gulvkaldt her, så er veldig kjekt at han har et sted å sove på dagtid  i stua + at han kan leke oppi der. 

Her ser vi oss nesten nødt til å ha lekegrind grunnet hund. Slik at jeg skal kunne gjøre husarbeid i løpet av dagen, og ha mulighet til å gå på do uten å måtte ha med meg babyen. Men hadde det ikke vært for hund så er det ikke sikkert vi hadde valgt å ha lekegrind.

Vi ble prakket på en når størstegull var baby, men brukte den bare en gang... Har ingen til minstemann nå og det går veldig fint foreløpig!! Nesten 4 år mellom barna.

Vi synes det var HELT topp med lekegrind - det samme synes Thea Emilie! :) Vi kommer til å ha det denne gangen også.

Vi har lekegrind, og har brukt den mye!
Da han var baby, sov han i den på dagtid, når han ble mer mobil, brukte vi den hvis jeg måtte på do, hente klesvask, ta meg en dusj etc.
Kommer nok til å ha den stående en stund til, da er det er eneste grunnen til at jeg får tatt meg en dusj.. Han putter alt mulig han kommer over i do, så det å ha døra til badet åpent mens jeg står i dusjen, er ikke aktuellt enda..

Vi kjøpte til første pga hunden. Ble lite brukt. Vi har en liten hund som var svært lite interessert i babyen.

Tenkte det var greit å ha til lillesøster, så den står nå i stua, men er kun til å samle babygym og leker i. Hun liker ikke å være der (enda?). Ikke holder den storebror ute heller. Han bare klatrer oppi... Men kanskje etterhvert når hun trenger å holdes på et innesperret område i noen minutter??

JA!
Her var det heller vippestolen som var bortkastet... Lekegrinda brukte vi LENGE - og tok den i bruk med en gang vi kom hjem fra sykehuset.

vi har hund og dermed utrolig greit å bruke hvis en måtte på do og slikt
I tilleg så er ungene her tette så greit at en kunne sette den enne oppi når jeg ammet den minste, i tilleg brukte vi den som soveplass på dagtid

Nei. Hadde til førstemann, men den ble kun brukt til oppbevaring av leker. Så solgte den. Nå til minste har vi ikke hatt lekegrind, og det har heller ikke vært savnet.

Hadde ikke til første, men har kjøpt en til minstemann. Helt nydelig å legge babygymmen oppi og få han opp fra gulvet og trekken :-)

Vi bruker vår hver dag :)) heller at han ligger oppi lekegrind med babygym enn på gulvet..

Tja...
Jeg hadde ikke, det gikk bra liksom, men kunne vært kjekt de gangene jeg feks skulle på do osv, siden størstemann var 1 da minste ble født og ikke visste bedre enn å kaste leker i hodet på han...

Back
Topp