trenger luretips!

solstråla

Gift med forumet
er som dere ser av tickeren min gravid i 4 uke, og vi har bestemt oss for å holde det for oss selv en stund denne gangen...

jeg og tulla vår skal til min mor i helga, og hun skal jeg hvertfall ikke fortelle noe, for hun tror ikke jeg klarer å holde kjeft!![:D] hehe...

problemet er jo at jeg merker at jeg er gravid..

så hvordan bortforklare masse kviser på haka, hard mage, stoooor apetitt og stadig trøtthet når jeg skal være der så lenge?

dette er jo nøyaktig som forgje gang...[8|]

hadde vært så morsomt å "lure" henne!![:D][:D][;)]

Jeg gratulerer deg igjen...
Vet jeg har jort det før, men det er så kosleig å høre når dere får det til å klaffe[:D]
Så morro at du skal prøve å lure henne...hihi
Du kan jo si at det er noe du har spist som gjøre at du har fått kviser å hard mage...
Trøttheten kommer jo selvfølgelig av høsten å mørke...
Eller noe sånt.....

hehe...
glemte å si at jeg er allergisk og har sluttet med medisinene mine..
nyser hele dagen!

så jeg vurderer en kombinasjon av forkjølelse og snart mens( kvisene), og satser på at hun er for opptatt med sitt første barnebarn til å se at ett til er på vei!![:)]

Kan du ikke skylde kviser på mensen, og at du har ekstrem mensen denne gangen som gir deg oppblåst og hard mage. Denne ekstrem mensen gjør deg litt sliten og i tillegg tror du at du begynner å få influensa eller omgangsyke. Det kunne vært et tips,og at du ikke har orket å spise så mye på flere dager, men nå er du kjempe sulten siden mamman din lager maten.

den var bra Aftenstjerne!!![:D]

det er bare det, at mamma er så lei av å lage mat etter mange år i den bransjen, at det hun lager nå bare er sånne lettvinte greier...

men, nå må jeg få meg litt lunsj!
[;)]kommer innon i kveld igjen, er gressenke

dessuten, så er min dekkhistorie for sykemld denne uken, at jeg har fått betennelse i halebeinet(sant) og går på betennelsesdempene(usant!). kan jo være derfor jeg sliter med magen, også?!? hihi....SKAL klare å lure henne...

Vanskelig å lure mødre. Min mor merket at jeg var gravid før jeg visste det selv...
Du kan jo si du har spist noe du reagerer på?

Hei solstråla....

har ikke noe mye tips til lurerier, men synes du hadde en god og vanntett historie selv. Gleder meg til å høre om hun gikk på den!

Fortell når helgen er over da!!

ja, klarer jeg dette, blir jeg stolt!

skal komme inn å gi ett referat over helga, jeg...

Beta: sender masse babystøv til deg!! jeg har jo tydligvis mer enn nok, egentlig blink på første forsøk!

spør hun rett ut, er det nok det samme hvilke ord jeg bruker...
er ikke så god til å juge!!![8|]

KLARTE DET!!!!!!!![:D][:D][:D]

gikk rundt å latet som jeg ikke var gravid, vi pratet tom om flere barn, men hun skjønnte ingen ting...

så morro!!!

gleder meg til hun finner ut at jeg har lurt henne!![:D]

hehe....[;)]

Back
Topp