Trenger litt tips!

carpus

Forumet er livet
Vi reiser til gran canaria i morgen med vår datter på 14 mnd.

Hva er viktig å ha med?
Evt andre tips?

Min var på samme alder da vi var til syden. Hadde med en eske mme (+ ett par bokser ferdigblanda til flyet), middagsglass, badebleier, trille, reiseseng(var unødvendig for det sto ferdig oppredd på hoellrommet), stikkpiller, tempmåler, bæresele til flyet(var veldig greit når han skulle sove). Kan ikke huske mer. Ville hadd med bilstol om dere skal ta drosje.

Flere? [:)]

ORIGINAL: Frk.Fresh

ORIGINAL: carpus

Hva er viktig å ha med?
Evt andre tips?

Ta med regnklær[8D]

ta med bleier, de er dyre der å parfyme i[:'(]

Hehe, jeg så at været ikke har vært helt på topp de siste dagene ja.. Men de melder heldigvis bedre fremover nå! [:)]

Har hørt rykter om at bleier er dyrt der nede ja..

Hva er viktig å ha med?
Evt andre tips?

Ta med regnklær[8D]

Hehe, jeg så at været ikke har vært helt på topp de siste dagene ja.. Men de melder heldigvis bedre fremover nå! [:)]

Mamma de bor der nede å de hadde vann opp til anklene i stua igår da de sto opp[8D]

Egentlig alt som har med barnet å gjøre ville jeg ha tatt med fra norge[;)] for det er litt dyrt der nede for barnemat osv..

Ja, jeg har kjøpt både bleier, badebleier, mme og litt glassmat. Hun spiser egentlig samme middag som oss nå, men er vel kjekt å ha på luringa. [:)]

Hva er viktig å ha med?
Evt andre tips?

Ta med regnklær[8D]

Mamma de bor der nede å de hadde vann opp til anklene i stua igår da de sto opp[8D]

Egentlig alt som har med barnet å gjøre ville jeg ha tatt med fra norge[;)] for det er litt dyrt der nede for barnemat osv..

Ja, jeg har kjøpt både bleier, badebleier, mme og litt glassmat. Hun spiser egentlig samme middag som oss nå, men er vel kjekt å ha på luringa. [:)]

ja, mamma er også på ferie der nå, og de måtte flytte ut av leiligheten kl 4 på natta fordi de hadde vann opp til anklene, så regnklær [:D]
får håpe været forandrer seg til dere skal dit[:)]

Vi reiste til syden i fjor med jenta vår på 15 mnd.

Nesespray ( otrivin baby) som vi brukte 10 min før vi letta. Forebygget trykk i ørene. Hun brukte ikke smokk, så vi hadde med en tutekopp med drikke.

Jeg hadde med et par overraskelser til henne ( lita bok, bamse o.l) som vi introduserte under flyturen- populært!
Et pledd til å ha med inn på flyet
Bestikkelser som rosiner, litt kjeks, slikkepinne o.l

Gikk kjempegreit, hun sovnet fint om kvelden, vi la henne over i vognen ( hadde med den store vogna), sov seg gjennom restaurantbesøk o.l

Jeg har skrevet et innlegg med tips og råd om babyer i syden her; http://rodstilk.abcblogg.no/1264510444_tips_med_barn_til_syd.html [:D]

Back
Topp