Trenger litt tips ang soving....

Villemoen

Forumet er livet
Mali legger seg greit for kvelden, men ho har alltid våkna litt dei første timane, men då har vi berre putta smukk og
så sover ho..
Men siste kveldane så våkner ho etter 1 til 3 timer, og er våken i et par timer.. Skikkelig urolig.
Veit ikkje ka som gjer det... tips anyone??

En anna ting er at ho er så utrulig fæl å klore når ho er trøtt.
Klorer og kniper, både når eg ammer ho og når eg ligger litt vesia av ho i senga.
Tar rolig vekk armane honna, men ho er heilt febrilsk! Akkurat som at det er en refleks.

Andre som har det sånn?

Kan ikke svare på det første, men hun er fæl med å knipe og klore. Jeg og tar bare vekk armene hennes forsiktig, men jeg har hele tiden tenkt på det som at hun prøver å kose litt, at hun bare ikke vet helt at det er litt for hardt..

ORIGINAL: JoJo*

Kan ikke svare på det første, men hun er fæl med å knipe og klore. Jeg og tar bare vekk armene hennes forsiktig, men jeg har hele tiden tenkt på det som at hun prøver å kose litt, at hun bare ikke vet helt at det er litt for hardt..

Ja, eg og tenker at eg vil ikkje avvise ho, får ho må jo få kose.
Men håper ho lærer seg at det kan gjerast uten å vri av meg huda...

Cornelia har hatt sånne våkenperioder i forbindelse med tannfrembrudd. Hun er også fæl til å klore, klype, lugge og slå (!) hvis hun er veldig trøtt[&:]

ORIGINAL: Villemo26

Mali legger seg greit for kvelden, men ho har alltid våkna litt dei første timane, men då har vi berre putta smukk og
så sover ho..
Men siste kveldane så våkner ho etter 1 til 3 timer, og er våken i et par timer.. Skikkelig urolig.

Klorer og kniper, både når eg ammer ho og når eg ligger litt vesia av ho i senga.
Tar rolig vekk armane honna, men ho er heilt febrilsk! Akkurat som at det er en refleks.

Andre som har det sånn?

Hmm...sånn har Oscar vært i det siste, også...lurer fælt på hva det er. Såh...kan ikke gi noe tips eller noe, bare konstantere at vi er flere...

Kan det være tenner som Lotta sier. Det høres jo igrunn logisk ut, eller har det på gått litt for lenge til at det er det.. Vet ikke kor lenge tennene kan klø mens de er på vei fram!?

Eller kan det være noe annet, mareritt, overstimulert eller magevondt eller andre vondter som gjør at hun blir urolig.

Nei vet ikke, bare tenker, men du har vel sikkert tenkt i de baner fra før..

Ihvertfall tror jeg og satser jeg på at de forstår hvordan man koser mens vi ennå har den i behold.. Kanskje litt mer tøyelig en før, men men..

Ella har også våknet de siste ukene flere ganger etter at hun har lagt seg..
Her viser det seg å være tenner som er på vei opp....
Så det er nok en forbindelse med tannfrembrudd som Lotta_77 sier..

Håper det går seg til igjen og at alle sover søtt HELE natta igjennom [:)]

ORIGINAL: namarie

ORIGINAL: Villemo26

så sover ho..

Andre som har det sånn?

Hmm...sånn har Oscar vært i det siste, også...lurer fælt på hva det er. Såh...kan ikke gi noe tips eller noe, bare konstantere at vi er flere...

Har det heelt likt. Håper det gir seg før barnehage (og jobbstart) [&:]

Vel... Jeg har en som var sånn fra nyfødt til barnehagestart. Og jeg har en som er sånn noen kvelder nå. Jeg ser for meg at svaret her i huset ligger på perfekt balansert søvn... De må ikke ha sovet for lite på dagen, og ikke for mye... Yngstemann her sover kun 1,5 til 2 timer per dag, og det gjør hun før klokken 14-15. De sover hun mye bedre på nettene...

Back
Topp