Trenger litt synspunkter...

tobarnsmor 2012

Elsker forumet

ingen,???

Velkommen tilbake forresten

Virker som om du er i tvil om det er i Oslo du vil bosette deg? At du egentlig helst vil være i Drammen.. i og med at kjæresten din har jobb der.. Andrea kjenner mange venner der.. og er godt intrigrert der..

Om det er situasjonen.. så ville jeg nok ha blitt boende i Drammen;o)

men om du vil til Oslo.. men ser for deg pes i 3 mnd pga pendling.. men at det er til Oslo du skal alikevel.. så hadde jeg hoppet i det.. 3 mnd er ikke så lenge;)

Og med tanke på at det er svært få etnisk norske i det området i Oslo du har sett på leilighet.. så hadde jeg heller ventet.. og sett om jeg hadde fått et annet sted.. Hadde vært uaktuelt for meg i alle fall;)

mammatileijente skrev:
Velkommen tilbake forresten

Virker som om du er i tvil om det er i Oslo du vil bosette deg? At du egentlig helst vil være i Drammen.. i og med at kjæresten din har jobb der.. Andrea kjenner mange venner der.. og er godt intrigrert der..

Om det er situasjonen.. så ville jeg nok ha blitt boende i Drammen;o)

men om du vil til Oslo.. men ser for deg pes i 3 mnd pga pendling.. men at det er til Oslo du skal alikevel.. så hadde jeg hoppet i det.. 3 mnd er ikke så lenge;)

Og med tanke på at det er svært få etnisk norske i det området i Oslo du har sett på leilighet.. så hadde jeg heller ventet.. og sett om jeg hadde fått et annet sted.. Hadde vært uaktuelt for meg i alle fall;)

Takk for svar! Langsiktig er det veldig greit å bo der siden jeg da har nærmeste familie i nærheten. I Drammen må hun bytte bhg uansett så de vennene i bhg blir det mindre kontakt med. Hun har venner i Oslo også, begynner Evt i den bhg hun gikk i før i Oslo. Det som bekymrer meg er pendlingen i starten og om kjæresten vil slite med å finne ny jobb. Blir uaktuellt å pendle over lang tid!

Back
Topp