Trenger litt synspunkter

Littlå

Glad i forumet
Lurer sånn på om jeg skal be om sykemelding i rugeperioden nå.. ? Er jo 3 og siste forsøk offentlig.. Vet legen min vil sykemelde meg, men har så utrolig dårlig sanvittighet ovenfor jobben.
Vet der er travelt nå, å har en sjef med null forståelse..

På den andre siden er jeg skrekkelig sliten nå.

Hva har dere damer gjort?

Sykemeld deg!

Jeg er veldig imot sykemelding selv, og har aldri vært sykemeldt før, inntil jeg i sommer ble skikkelig utslitt/utbrent... (og jeg er fortsatt sykemeldt....)
Nå skal du tenke på deg og ditt....Dette er som sagt 3. forsøk og etter det er det ikke mer støtte å få i det offentlige..

Du kommer jo tross alt tilbake i jobb igjen, men dette forsøket får du aldri tilbake.
Tenk på deg selv!!!

Vet det er vanskelig når man har dårlig samvittighet for å ikke stille opp i vansklige situasjoner sånn jobb messig...Jeg kjenner til det alt for godt.

Ta ut sykemelding, slapp av og steng jobben ute, det er deg og din egen helse du skal tenke på!

Jeg syns du skal sykemelde deg i rugeperioden[:)]

Spesielt siden du sier du er sliten også - lille spire har det best med en avslappet mamma vettu[:)] Og jobben vil aldri takke deg for at du jobber, så den jobben syns jeg ikke du skal tenke på.
Vet jeg høres ut som en dårlig arbeidstaker nå altså, men i løpet av et langt arbeidsliv er dette bare en dråpe - bare derfor jeg syns du skal be om sykemelding[:D]

Og med siste forsøk offentlig syns jeg du skal gjøre alt du kan for at kroppen din får slappet av[:)]

[:D]
Også må jeg ønske deg lykke til, dette kommer til å gå bra! Men viktig å slappe av!

Du nevnte allerede 3 STORE grunner til hvorfor du BØR sykemelde deg:

1. Siste offentlige forsøket
2. Legen anbefalte det
3. Du har et rasshøl til sjef men NULL forståelse? Hvorfor gjøre han til lags da, når det er du, din kjære og deres kommende framtid som er viktigst inni det hele???

Ta deg sykmelding med GOOOOOD samvittighet!!![:)]

Huff. Er så vanskelig!!! Men lurer litt på om jeg skal ringe legen i morgen... Vil ikke syte heller, men dette betyr ALT for oss.

Jeg sitter her på rugedag 2 og har bestemt meg for å ikke jobbe frem til testdag.Sier bare en ting:sykemeld deg med go samvittighet[:)]

ORIGINAL: Littlå

Huff. Er så vanskelig!!! Men lurer litt på om jeg skal ringe legen i morgen... Vil ikke syte heller, men dette betyr ALT for oss.

Ja og det er god nok grunn!!!!!!!!!!!!!! Du trenger ikke være en syter for det om du får sykmelding vettu[;)] Men er tross alt noe viktig som spiller inn. Og ikke minst er det dyrt!!!

Ja og det er god nok grunn!!!!!!!!!!!!!! Du trenger ikke være en syter for det om du får sykmelding vettu[;)] Men er tross alt noe viktig som spiller inn. Og ikke minst er det dyrt!!!

Det her er jeg helt enig i! sykemeld deg med god samvittighet!

Signerer alle dei andre over her! Eg har sjølv vore sjukemeld alle mine rugeperiodar utanom den første. Eg vert då veldig dårlig av hormonstøtten i rugeper., men har ein ein veldig stressande jobb og er generelt sliten så er det god nok grunn det! Det vert berre snakk om ein brøkdel av din yrkeskarriere uansett! Lytt til din eigen form og kva du sjølv føler for! Får du sjukemelding så er det ein grunn til at du faktisk får det! Tenk på deg sjølv og spira!

ORIGINAL: Ida82

2. Legen anbefalte det
3. Du har et rasshøl til sjef men NULL forståelse? Hvorfor gjøre han til lags da, når det er du, din kjære og deres kommende framtid som er viktigst inni det hele???

Signerer denne! [:D] og igrunn de andre også [>:]

ORIGINAL: Kattepus84

Sykemeld deg!

Jeg er veldig imot sykemelding selv, og har aldri vært sykemeldt før, inntil jeg i sommer ble skikkelig utslitt/utbrent... (og jeg er fortsatt sykemeldt....)
Nå skal du tenke på deg og ditt....Dette er som sagt 3. forsøk og etter det er det ikke mer støtte å få i det offentlige..

Du kommer jo tross alt tilbake i jobb igjen, men dette forsøket får du aldri tilbake.
Tenk på deg selv!!!

Vet det er vanskelig når man har dårlig samvittighet for å ikke stille opp i vansklige situasjoner sånn jobb messig...Jeg kjenner til det alt for godt.

Ta ut sykemelding, slapp av og steng jobben ute, det er deg og din egen helse du skal tenke på!

Signerer den.. Spesielt om du er sliten og foeler du trenger det. Lytt til kroppen din..
Jeg var selv ikke sykemeldt det foerste forsoeket, men maatte sykemelde meg i to uker paa andre, fordi jeg var saa utrolig sliten (hjalp ikke da vel og merke, men maa lytte til kroppen) . Det er ingen skam, og om legen din oensker aa sykemelde deg saa synes jeg du skal gjoere det jeg [:)]

Ta vare på deg selv...

Jobben takker ikke deg for at du sliter deg ut på jobben i stedefor å ta vare på deg selv..

Har selv vært sykemeldt i rugeperiodene.. Veldig gla for det..[:)]

Ikke ha dårlig samvittighet for at du evt sykemelder deg..

ORIGINAL: 11Giggs

ORIGINAL: Ida82

2. Legen anbefalte det

Signerer denne! [:D] og igrunn de andre også [>:]

ORIGINAL: Kattepus84

Sykemeld deg!

Tenk på deg selv!!!

helt enig, tenk på deg selv nå, jeg var selv hjemme fra jobb 2ivf da jeg blei gravid,så sykemeld deg og kos deg med rugingen

Back
Topp