Trenger litt synspunkter..? hjelp!

FRK John Deere

Forumet er livet
jeg har begynnende sf, utslag på protein og ødemer, men et normalt bt -tidvis også hodepine.

Var hos jm på onsdag, hun virka ikke veldig bekymra, men skal tilbake 24mars (altså etter 14 dgr).
Skal til legen nå på onsdag som kommer pga bekkenløsning.

Det som er er at jeg er blitt mye værre med ødemene etter onsdags jm time... Hadde vel 1 da, nå kan jeg si at de er en 3 er..[:@] (ja, jeg bruker støttestrømper)
Hodepina er borte, og jeg føler meg "fin".
Skal hjem til helga, til mine foreldre, for å slappe av og få hjelp med lillemann(sambo er på jobb) -ordre fra jm.
Foreldrene mine bor rett ved siden av et sykehjem, der har jeg arbeidet i flere år tidligere.
(kjenner alle der, både via jobb og privat)

Tenker at det kansje er litt lenge til onsdag, siden ødemene er blitt værre, at jeg får sjekket bt og urinen.. Hva vil dere si til at jeg evt kan ringe sykehjemmet hjemme og høre om de kan ta et bt og sjekke urinen min i helga? Er det frekt eller er det en akseptabel ting å gjøre?  

Så lenge du kjenner de kan det aldri være noe problem.. Greit å gjøre det så du evn får roet deg ned litt også og ikkeminst få svar om det er verre...

Jeg ville absolutt spurt på sykehjemmet[:)]

visst du selv jobber der, eller kjenner noen godt som jobber der er det greit. Men jeg har selv jobbet på sykehjem som sykepleier, og ville reagert visst det bare troppet opp gravide som trengte prøver av ditt og datt. Det er vel en legevakt eller et sykehus med føde eller obs.post i nærheten du heller kan oppsøke ? Har legen bedt deg om å ta disse prøvene i helgen eller er dte bare for egen beroligelse ?

Visst du selv føler det er en ok ting å gjøre så, men visst det er flere år siden du jobbet der ville jeg ikke gjort det.... jeg mener at man ikke tar sånt med en gammel arbeidsplass...men det er meg da !

Lykke til [;)]

Problemet er at det er LANG reisevei til både lege og sykehus..

Legen har ikke bedt meg om å ta disse prøvene, men kjenner at jeg er rimelig nervøs..

Fikk sf sist svangerskap også, men nå ser føttene mine ut som de gjorde dagen jeg ble satt igang på sykehuset.. altså like jæ***** hovven som da.. og dette har skjedd siden onsdag..

Er så usikker på hva jeg tør og hva jeg burde gjøre, både med tanke på at det er ekkelt å møte opp slik på sykehjemmet samt redselen for at sf skal skyte i været og alt ende dårlig..

Syns ikke det er frekt i det hele tatt! Fort gjort for dem er det og... Så kan du slappe av å virkelig nyte dagene [;)]

Hadde jeg kjent de godt både jobb og privat, hadde jeg tatt meg en tur innom å spurt ja[:)]
Det værste svaret du får er jo bare ett nei...
Veit akkurat hvordan du har det med ødemer, hadde det ekstremt i mitt forrige svangerskap.
Hælene mine revnet så og si...
Litt bedre denne gangen, men det kommer litt etter litt...
Tvi tvi

Back
Topp