Jeg har fått beskjed av sykehuset om ,at hvis det er liv og alt er bra i uke 9 på en ul, er det omtrent like liten sjanse for at det skal skje noe som etter uke 12. Symptomene forsvinner mer og mer nå fremover , så det er ikke noe rart med det .
Heihei. Sniker jeg.... Jeg har vært til oppfølging på sykehuset hver eneste uke de 14 første for hirituell abort. Jeg skjønner godt at du er redd, det er jeg faktisk ennå. Det blir litt for godt til å være sant at det skal gå bra denne gangen. Men jeg ville bare si at jeg hadde så og si ingen symptomer jeg heller en stund. Men nå er jeg jammenmeg i uke 30. Det går sikkert fint til deg også. Sender deg en klem [;)]
Takker for gode svar igjen... Godt å ha dere jenter...
I dag er formen helt fin og jeg føler meg faktisk gravid igjen. Har oxo liggi og hørt på det jeg trur jeg babyen med dopleren min <3 Men fortsatt veldig usikker på om det er den lille hehe...
Men trur ikke jeg trenger å singe legen. for som sakt skal jeg til han på mandag. Så jeg skal bare nyte dagene framt il da... Er jo 10+5 i dag... Så jeg burde jo bare nyte de dagene jeg ikke er kvalm og spysyk hehe