Trenger litt råd

Herregud og mye motgang du skulle møte. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor noen får det tidlig og andre bare blir nektet!! Men jeg stemmer fortsatt for å prøve å bytte fastlege og ta det derfra. Bytter du nå har du ny lege 1. juli.
Det er laaaaang vente tid på fastlege her jeg bor. Så hjelper ikke å bytte :(

Sniker: har du sjekket opp mulighet for pasienttransport til og fra jordmortime?

Å nei det har jeg ikke. Hvordan fungerer dette?
Dersom du av ulike grunner ikke kan ta offentlig transport til og fra legetimer og fysio så får du tilbud om pasienttransport. Siden du har blitt anbefalt å ta det med ro, ikke stresse etc vil du falle inn i den gruppa. Jeg fikk en periode også til kiropraktor. Ring Sørumsand, forklar situasjonen og få de til å rekvirere. Sikkert ikke så ofte de gjør det, men muligheten skal de ha.

Dersom du av ulike grunner ikke kan ta offentlig transport til og fra legetimer og fysio så får du tilbud om pasienttransport. Siden du har blitt anbefalt å ta det med ro, ikke stresse etc vil du falle inn i den gruppa. Jeg fikk en periode også til kiropraktor. Ring Sørumsand, forklar situasjonen og få de til å rekvirere. Sikkert ikke så ofte de gjør det, men muligheten skal de ha.
Åh tuuuusen takk. Dette var genialt. Selvom jeg har en veldig dårlig følelse på at jeg får ikke men kan prøve lykken :D ♥️

Back
Topp