Trenger litt råd!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Nora er nå 10 uker og klarer ikke fine roen.. Når hun først sovner sover hun bare 30 min i strekk... Begynner å brøle når hun legges i senga, vogna og når jeg bysser.. Hun er tydelig trøtt- gnir seg i øynene og er helt rød rundt dem:/ Vi måtte gi malt på sutten for at hun skulle sovne i dag:/ hun spytter den bare ut og sprekker som en tulling når hun blir for trøtt:/ Trenger desperat råd, ha sier bare at jeg må trille, men det funker jo ikke:/
 
uff, har ingen andre råd enn de vanlig dessverre :( men har du prøvd støvsuger?
 


LadyOnHeels skrev:
uff, har ingen andre råd enn de vanlig dessverre :( men har du prøvd støvsuger?

Har prøvd kjøkkenvifta, den bråker mer enn støvsugeren... Det funket heller ikke :S

Nå prøvde jeg med ny flaske og mindre tut; sovnet faktisk av seg selv i sengen sin, men det tror jeg bare var tilfeldig.. Skulle egentlig ikke ha mat enda, men var så trøtt at jeg måtte bare prøve...

 


Heleneholt skrev:


LadyOnHeels skrev:
uff, har ingen andre råd enn de vanlig dessverre :( men har du prøvd støvsuger?

Har prøvd kjøkkenvifta, den bråker mer enn støvsugeren... Det funket heller ikke :S

Nå prøvde jeg med ny flaske og mindre tut; sovnet faktisk av seg selv i sengen sin, men det tror jeg bare var tilfeldig.. Skulle egentlig ikke ha mat enda, men var så trøtt at jeg måtte bare prøve...


hør med hs på mandag om ikke hun har noen tips :)
 


LadyOnHeels skrev:


Heleneholt skrev:


LadyOnHeels skrev:
uff, har ingen andre råd enn de vanlig dessverre :( men har du prøvd støvsuger?

Har prøvd kjøkkenvifta, den bråker mer enn støvsugeren... Det funket heller ikke :S

Nå prøvde jeg med ny flaske og mindre tut; sovnet faktisk av seg selv i sengen sin, men det tror jeg bare var tilfeldig.. Skulle egentlig ikke ha mat enda, men var så trøtt at jeg måtte bare prøve...


hør med hs på mandag om ikke hun har noen tips :)


Får gjøre det, må høre med gulpingen også, hun gulper som et uvær... 
 


Heleneholt skrev:


LadyOnHeels skrev:


Heleneholt skrev:


LadyOnHeels skrev:
uff, har ingen andre råd enn de vanlig dessverre :( men har du prøvd støvsuger?

Har prøvd kjøkkenvifta, den bråker mer enn støvsugeren... Det funket heller ikke :S

Nå prøvde jeg med ny flaske og mindre tut; sovnet faktisk av seg selv i sengen sin, men det tror jeg bare var tilfeldig.. Skulle egentlig ikke ha mat enda, men var så trøtt at jeg måtte bare prøve...


hør med hs på mandag om ikke hun har noen tips :)


Får gjøre det, må høre med gulpingen også, hun gulper som et uvær... 


jeg leste et sted at kraftig gulping kunne være tegn på melkeallergi (gutten min hadde det og gulpet også mye) så du kan jo prøve å kutte ut melkeprodukter å se om det hjelper på gulpingen?! kanskje hun også vil få roen i seg å sove også da viss det er det som er problemet. 

 
Kanskje hun har Ruflux eller hva det heter, da gulper de vel masse?

Ellers har du vel prøvd det meste om jeg har forstått riktig..
 
Jeg ammer ikke, så da må je evt bytte mme:p men det er veldig variablet når hun gulpet mye og ikke, på natten og etter kveldsmaten og måltidet rundt 6-7 tiden gulpet hun ikke, og det er ikke gulping før engod stund etterpå, kan komme flere timer etterpå:/
 
Har du vært hos manuellteepaut? Evt ostopat eller kiroptaktor? Storebror ble bedre på dagen og sov så mye bedre etyer at vi oppsøkte en og fikk vekk en låsning. Vi testa kiropraktor først uten at det hjalp vi, men mange har hjelp av det. Når det skal sies så ka du krysse fingra for at ting blir bedre ru ndt 3-4 mnd... det er de som skal være mdst urolige... Men vi sliter veldig vi å. Han sover bare lenge når han sover oppå meg. Vi skal teste for refluxs og jeg har kutta ut melkeprodukter... skulle ønske de kunne prate og si hva som var feil! sorry evt skrivefeil. er elendig til å skrive via mobil :p
 
(sniker fra juni, er så stille der :) )

Kan det være at ho sliter med luft som ikke er kommet opp da? Kan være at ho har litt mageknip grunnet luft og derfor våkner og gulper...

Prøv minifom det hjalp oss fra å ikke sove i det hele tatt til 4 timer i strekk :P

 
 


Molly80 skrev:
Har du vært hos manuellteepaut? Evt ostopat eller kiroptaktor? Storebror ble bedre på dagen og sov så mye bedre etyer at vi oppsøkte en og fikk vekk en låsning. Vi testa kiropraktor først uten at det hjalp vi, men mange har hjelp av det. Når det skal sies så ka du krysse fingra for at ting blir bedre ru ndt 3-4 mnd... det er de som skal være mdst urolige... Men vi sliter veldig vi å. Han sover bare lenge når han sover oppå meg. Vi skal teste for refluxs og jeg har kutta ut melkeprodukter... skulle ønske de kunne prate og si hva som var feil! sorry evt skrivefeil. er elendig til å skrive via mobil :p


Ville bare legge igjen et lite ord selv. :)
Signerer hun over og ta kontakt med en manuellterapaut straks. Mye gulp og ikke klare å finne roen kan være tegn på vondt. Babyer skal ikke være sånn om ingenting er i veien. Verdt et forsøk.  :) Gratis er det også.
 
Vi var hos kiropraktor når hun var 5 uker, hun ble da behandlet for kolikk og låsninger i nakken. Ble helt fin etter 3 behandlinger :)
 
Back
Topp