Trenger litt råd angående blødning

Takk for lykkehilsninger alle❤️

Ble ikke noe klokere av den ultralyden! :oops: :facepalm: Hun sa at det hun så nå var at plommesekk og noe annet jeg ikke husker navnet på, var lite. Hvilket vil si at jeg er mye kortere på vei enn antatt, 5+5 og ikke 7+4, og at derfor ikke er hjerteaktivitet fordi det er for lite. Andre er at det ikke er noe liv der. Hun kunne ikke si et svar, men får innkalling til ny ultralyd om to uker. Altså mer venting.. bah.. Har noen opplevd dette før? Skal si at jeg fortsatt føler det er SA, klarer ikke helt skjønne noe annet.
Sniker fra mai

Jeg vil ikke være negativ, men å bli satt to uker tilbake på ultralyd samt blødninger høres jo veldig ut som en SA. :Heartred

Sniker fra mai

Jeg vil ikke være negativ, men å bli satt to uker tilbake på ultralyd samt blødninger høres jo veldig ut som en SA. :Heartred
Ikke sant! Det er det jeg og mener. Kan man ikke bare si det da.. Skal ikke være sur på legen, hun var veldig søt, men tenker at dette var kanskje opplagt. Jaja, jeg får vente i to uker da, så får vi se hva kroppen gjør før den tid.

Ikke sant! Det er det jeg og mener. Kan man ikke bare si det da.. Skal ikke være sur på legen, hun var veldig søt, men tenker at dette var kanskje opplagt. Jaja, jeg får vente i to uker da, så får vi se hva kroppen gjør før den tid.
Det er nok vanskelig for dem å konkludere fordi noen sikkert har bomma så mye på egen syklus at det er reelt med 2 uker endring i termin. Håper du blir noe klokere snart!

Min opplevelse med SA tilsier at måling av hcg ikke er verdt noe, da min steg helt til fosteranlegget var ute av kroppen, så det er vel ultralyd eller "vent og se" som er veien å gå... Skjønnet godt at du vil ha en avklaring, vanskelig å sitte i uvissheten :Heartred

Last edited:
Så kjip situasjon å stå i :sorry: Vet du når du hadde eggløsning? Hvordan passer det med hennes vurdering?

Så kjip situasjon å stå i :sorry: Vet du når du hadde eggløsning? Hvordan passer det med hennes vurdering?
Først trodde jeg det kunne stemme, men når jeg regner på det får jeg ikke det til å gå opp:confused: i følge kalenderen min hadde jeg eggløsning 6.mars. Nå skal det sies at jeg sluttet på p piller andre januar, og selv om jeg alltid har hatt jevn syklus så tok den litt tid før den satte seg. Å menstruasjonen før denne eggløsning, var kun tre dager. Mot fem til vanlig. Men jeg er ikke så inne på alt av beregninger å slikt så egentlig vet jeg ingenting :oops::D Jeg er veldig forberedt på at dette nok ikke gikk veien ❤️

Først trodde jeg det kunne stemme, men når jeg regner på det får jeg ikke det til å gå opp:confused: i følge kalenderen min hadde jeg eggløsning 6.mars. Nå skal det sies at jeg sluttet på p piller andre januar, og selv om jeg alltid har hatt jevn syklus så tok den litt tid før den satte seg. Å menstruasjonen før denne eggløsning, var kun tre dager. Mot fem til vanlig. Men jeg er ikke så inne på alt av beregninger å slikt så egentlig vet jeg ingenting :oops::D Jeg er veldig forberedt på at dette nok ikke gikk veien ❤️
Skjønner! Om du ikke har helt kontroll og ikke har kartlagt eggløsning med tester (eller temper), kan det jo hende du hadde sen eggløsning. Krysser fingrene :)

Nå kom det både smerter og masse blod. Ingen tvil om hva som skjer. Så godt at det kom nå, og ikke dregde ut lengere. Med det så takker jeg for meg ❤️ Tusen tusen takk for alle lykkønskninger!❤️ Dere er gode. Ønsker alle og enhver lykke til videre på ferden!❤️ :happy:
Lykke til videre du også <3 Som du selv sier, bedre at det skjer nå og fort, enn å måtte vente lengere. Jeg opplevde MA i uke 8 rett før påske i fjor, det tok da 7 uker før det endte med utskraping. Forferdelig opplevelse, så "glad" på dine vegne at det skjer av seg selv, selv om det er vondt når det ikke går.

Nå kom det både smerter og masse blod. Ingen tvil om hva som skjer. Så godt at det kom nå, og ikke dregde ut lengere. Med det så takker jeg for meg ❤️ Tusen tusen takk for alle lykkønskninger!❤️ Dere er gode. Ønsker alle og enhver lykke til videre på ferden!❤️ :happy:
Så trist :Heartred God klem til deg:Heartred

Back
Topp