Trenger litt motivasjon

Blomsterbarn123

Andre møte med forumet
Hei. Her kommer et skikkelig klageinnlegg.

Nå har denne kvalmen tatt over helt. Jeg får ikke i meg noe mat eller drikke. Kaster konstant opp magesyre så nå svir det i hele halsen i tillegg. Jeg er så sinnsykt sliten. Er bare 7+4..
har fått afpran av legen, men det hjalp ikke i det hele tatt..
Har spydd i tre uker nå. Startet først med konstant bilsyke, og har bare blitt verre. Hadde en dag jeg ikke kastet opp, så trodde alt var på bedringens vei.. tok veldig feil der. Har nå fysisk vondt i kroppen :sick006
Noen som har noe som helst litt trøstende å si? Mister helt gleden ved dette nå.

Vil bare grine :confused013
 
Uff da! Det hørres fælt ut å gå sånn :( har ingen gode råd å komme med. Håper du blir kvitt den enorme kvalmen snart :Heartred
 
Prøv og kok fersk ingefær og sitron. Så drikker du det som en te, kan drikkes kald og varm :) Det har funket fjell for flere vet jeg :)
 
For min del hjelper det hvertfall litt mot kvalmen å sove så mye og så ofte jeg kan. Sippe små mengder cola. Tygge på en ifa.

Vanskelig, men prøv mye forskjellig for å finne ut hva som kan hjelpe for deg. Jeg blir kjempekvalm av ingefær for eksempel :wtf:

Ellers er det godt å vite at kvalmen vil gå over! Og resultatet er absolutt verdt det; en ny verdensborger! :happy:
 
God bedring:Heartpink Er i uke 7+1 idag å er jævli dårlig. Det som hjelper for meg er farris med eplejuice 50/50 å mariekjeks .Spis mariekjeks når du våkner, så trekker den opp magesyre så ligger du litt før du står opp :) Spiser også polarbrød med litt smør :) Kanskje noe av dette hjelper på :)
 
Føler med deg :Heartred Jeg er i uke 6+5, vært kvalm i en ukes tid og begynte å kaste opp i dag. Frykter det blir som sist, å være omtrent sengeliggende og spy i ett kjør fram til jeg er over halvveis. Orker ikke dette en gang til :crybaby2
 
Jeg lurer på, dere som er superkvalme eller bare kvalme generelt, når startet dette? Jeg er 4+6 i dag og kjenner reint lite til at jeg er gravid.. kanksje jeg har litt ømme pupper og «rar» følelse i lysken. Klager altså ikke, men om jeg blir kvalm, når starter dette og kommer det helt brått på?
 
Kvalmen vil jeg tro er et godt tegn på at alt er bra :) jeg vil anbefale deg å spise noen tørre kjekt. Ritz synes jeg funker mot kvalmen, og død cola :)
 
Jeg lurer på, dere som er superkvalme eller bare kvalme generelt, når startet dette? Jeg er 4+6 i dag og kjenner reint lite til at jeg er gravid.. kanksje jeg har litt ømme pupper og «rar» følelse i lysken. Klager altså ikke, men om jeg blir kvalm, når starter dette og kommer det helt brått på?

Hos meg kom den overveldende kvalmen i uke 7 begge gangene. Begynte faktisk å spy nøyaktig i uke 6+5 både med førstemann og nå :wacky: Nå gikk det fra en dag til den neste liksom. Den ene dagen var jeg bare kvalm men det var helt overkommelig, så dagen etter var det 10 ganger verre..
 
Jeg lurer på, dere som er superkvalme eller bare kvalme generelt, når startet dette? Jeg er 4+6 i dag og kjenner reint lite til at jeg er gravid.. kanksje jeg har litt ømme pupper og «rar» følelse i lysken. Klager altså ikke, men om jeg blir kvalm, når starter dette og kommer det helt brått på?
Her startet det veldig tidlig, ca 3+5 men det kommer heldigvis i bølgedaler enn så lenge. Kommer plutselig, noen dager er verre enn andre.
 
Back
Topp