tinejento Elsker forumet 19 Jul 2007 #1 Skal ha dåp i begynnelsen av september, og tenkte å lage invitasjonene selv.. Meen, står bom fast[&:] Noen som har forslag, eller kanskje laget invitasjoner tidligere, som de ønsker å dele med meg?[:)][;)] All hjelp mottas med stor takk[;)]
Skal ha dåp i begynnelsen av september, og tenkte å lage invitasjonene selv.. Meen, står bom fast[&:] Noen som har forslag, eller kanskje laget invitasjoner tidligere, som de ønsker å dele med meg?[:)][;)] All hjelp mottas med stor takk[;)]
tinejento Elsker forumet 22 Jul 2007 #3 ORIGINAL: Simen&Snorremamma ORIGINAL: tinejento Skal ha dåp i begynnelsen av september, og tenkte å lage invitasjonene selv.. Meen, står bom fast[&:] Noen som har forslag, eller kanskje laget invitasjoner tidligere, som de ønsker å dele med meg?[:)][;)] All hjelp mottas med stor takk[;)] jeg redigerte et bilde av snorre til svart/hvitt og skrev teksten på bildet. hvilket program brukte du da?[;)]
ORIGINAL: Simen&Snorremamma ORIGINAL: tinejento Skal ha dåp i begynnelsen av september, og tenkte å lage invitasjonene selv.. Meen, står bom fast[&:] Noen som har forslag, eller kanskje laget invitasjoner tidligere, som de ønsker å dele med meg?[:)][;)] All hjelp mottas med stor takk[;)] jeg redigerte et bilde av snorre til svart/hvitt og skrev teksten på bildet. hvilket program brukte du da?[;)]