Trenger litt hjelp!! :)

Heldigjente

Betatt av forumet
Hei jenter !

Skal være forlover neste helg og trenger i den forbindelse noen tips til festligheter jeg kan finne på i huset dems[:)] De skal sove på hotell på bryllupsnatten![;)] Noen som har noen morsomme (og ikke onde!) tips?[:)]

Ingen[8|][:)]??

hva ser du på som ondt da?
trudde ikke det var så vanlig lengre jeg..men kommer vel litt an på sikkert...hvis ikke jeg misforstod da...
snakker om å gjøre noe "spikk" i huset dems mens de er borte...?
ting jeg har hørt:gruslass i gården(ikke snilt),konditorfarge i melka,koke alle egge,knekkebrød i senga.oboy i dusjen...
det var det jeg kom på..men kanskje ikke så veldig snilt...

Neida dem var ikke onde noen av dem[:D]De var bare morsomme[:D]Likte godt den med konditorfarge, håper bare dem har melk da[;)]

var med som sjåfør til noen som gjorde slikt i sommer i et bryllup..var inne å så hva de hadde gjort, var helt jæææævlig!! De hadde bl.a. salt i drikke, plastfolie over toalettet, og MASSE smått i senga (ris, potetmel, havregryn osv)..og her bodde ikke brudeparet på hotell, så du kan tenke deg til den bryllupsnatta de fikk [:'(]

men ting som du kan gjøre:
 - ta ned ALLE bildene i stua og henge cd/dvd plater på alle spikrene
 - ommøblere stua
 - alle potteplantene på badet

kom ikke på mer akkurat nå, trøtt [8D]

men soverommet ville jeg ha latt være "hellig". Selv om de bor borte på selve bryllupsnatt, så kan dere skifte på senga, strø fake-roseblad på senga og kjøpe inn pene lys dere kan la stå klar til de kommer hjem [:D]

Back
Topp