susanneto Forelsket i forumet 19 Jul 2006 #1 noen som vet hvordan jeg får fiksa mæ profilbilde? har prøvd men det var for stort..noen som kan hjelpe?
noen som vet hvordan jeg får fiksa mæ profilbilde? har prøvd men det var for stort..noen som kan hjelpe?
susanneto Forelsket i forumet 19 Jul 2006 #2 trur kansje æ fikk telORIGINAL: sanne87 noen som vet hvordan jeg får fiksa mæ profilbilde? har prøvd men det var for stort..noen som kan hjelpe?
trur kansje æ fikk telORIGINAL: sanne87 noen som vet hvordan jeg får fiksa mæ profilbilde? har prøvd men det var for stort..noen som kan hjelpe?
lulumine Forelsket i forumet 19 Jul 2006 #3 gå inn i paint på strekk/forskyv å forminsk bildet.. [;)]
susanneto Forelsket i forumet 19 Jul 2006 #4 hell på å prøve å forminske det på nette.d va lagt ut veiledning,får veltilt slutt.ORIGINAL: Ikke Dina... gå inn i paint på strekk/forskyv å forminsk bildet.. [;)]
hell på å prøve å forminske det på nette.d va lagt ut veiledning,får veltilt slutt.ORIGINAL: Ikke Dina... gå inn i paint på strekk/forskyv å forminsk bildet.. [;)]