trenger litt hjelp!!!!!!!

mamms 86

Andre møte med forumet
e det noen av dere som hr litt greie på sykdommer???? min mann er innlagt på haukeland no, med vondt i magen, han er svimmel og dårlig, han kaster opp ofte..... er kjempe bekymret.. da han var på legevakten hørte de ulyder i tarmene hannes og magen var stein har..........

ja det gjør jeg og..... vi har ikke vært så veldig mye vekke fra hverandre heller, så det kommer til å bli tøft i natt...... men har no min datter her, så hun holder meg i motivasjon.......

Hørtes ikke bra ut det der. Hvordan går det med mannen din i dag? Har de funnet ut hva det var?[:o]

Høres ikke bra ut. Håper de finner ut hva det er. Hvorda gikk natta de da ? Ikke morro å ligge alene.

Hadde en x en gang som hadde de samme symptomene og ble lagt på lukket avd. Grunnet smittefare, men de fant ikke ut hva det var.

Håper bare at han blir frisk.
Klemmer

Vet ikke hva det kan være, men håper han blir snart frisk da![8|]

Oisann! jeg vet desverre ingenting om dette men vil bare ønske ham god bedring! Og håper det går greit med deg hjemme [:)]

Oisann! jeg vet desverre ingenting om dette men vil bare ønske ham god bedring! Og håper det går greit med deg hjemme

Signerer....håper det går over da!

hello. han har betennelse på leveren..... så han blir liggende på sykehuset litt.... er veldig ekkelt å være alene. er husredd. men broren hannes er her hos meg... litt tryggere da

ORIGINAL: mamms 86

hello. han har betennelse på leveren..... så han blir liggende på sykehuset litt.... er veldig ekkelt å være alene. er husredd. men broren hannes er her hos meg... litt tryggere da

Huff da. Hørtes ikke morro ut. Håper at han blir bra fort da. God bedring til gutten din.
Klemmer

Huff håper han blir frisk fort!! Er ikke noen morsomt å være hjemme alene!! [&:]

Ønsk han god bedring da!! [:)]

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: mamms 86

Huff da. Hørtes ikke morro ut. Håper at han blir bra fort da. God bedring til gutten din.
Klemmer

Signerer Linka her, jeg[8|]

Sender over mange god bedring ønskninger til mannen din. Håper det går bra å være alene. Får prøve å få noen til å være hos deg hele tiden. Ikke noe kjekkt å være husredd

Back
Topp