Trenger litt hjelp

GreteRenate88

Glad i forumet
hjelp noen! skal på julebord etterhvert og trenger å finne meg en kjole. jeg er litt opptatt av at det skal være en kjole min sambo liker siden jeg sliter en del med selvtilliten. det skal være en mørke blå eller mørke lilla kjole som er lang og henger fint ned og det skal ikke være noe belte eller lignende på midjen. veeet han er kresen men :/ jeg har sett på maaaange sider men finner ikke noe :/ noen som har tips til noen sider som selger fine kjoler? :)

sett på Nelly.com?

Om han er så kresen, så får han jo bare kjøpe en selv da? Og finn deg en kjole DU føler deg vell i, og ikke ta den som mannen din synst er finestemoticonHvis du ikke finner en som dere liker begge selvsagt. Jo mer vell du føler deg, so vakrere blir du 

Dritt i hva han mener om kjolen, fordi det er jo ikke ham enn deg som skal gå i den!
Finner du en som du liker - go for it!

Nelly.com
HM.com/no
Asos.com
Ellos.no
LaRedoute.no

Dette er jo en god anledning til å ta med deg samboer og samboers bankkort på shoppingtur :) hihi :) Og du må jo huske at du må ha sko, veske, jakke, hårklipp/farge, sminke og smykker til den kjolen og da ;) $chingching$ hohoho ;) 

jeg er desverre sånn at om jeg finner en kjole jeg liker men som han ikke liker, så føler jeg meg heller ikke vel i den :/

Back
Topp