liljevilje
Forelsket i forumet
har en mann som er sykemeldt.. og han skal slappe av og kun gjøre ting han ikke får vondt av. De vet ikke helt hva som feiler han ennå, men fysioterapauten mener han er overtrent og overarbeidet og musklene står og spenner seg hele tiden. og det tror jeg også. Jeg har nemelig en mann som er et skikkelig arbeidsjern. å gjøre fysisk arbeid synes han er kjempe gøy. og elsker å jobbe! men nå så holder han på å gå på veggene når han ikke kan gjøre noen ting.
Har veldig vondt av han og prøver å støtte han så godt jeg kan. men nå merker jeg humøret hans begynner å bli litt deppa...og det kan vi ikke ha noe av nå som babyene snart kommer.
Så planen er å kjøpe noe til han som han kan ha glede av nå som det er påske og han er sykemeldt ennå noen uker....Men hva?????
Filmer og serier har vi alt av...
hva liker deres menn å gjøre når de skal slappe av??? hver så snill å hjelp meg og gi meg noen tips!
Har veldig vondt av han og prøver å støtte han så godt jeg kan. men nå merker jeg humøret hans begynner å bli litt deppa...og det kan vi ikke ha noe av nå som babyene snart kommer.
Så planen er å kjøpe noe til han som han kan ha glede av nå som det er påske og han er sykemeldt ennå noen uker....Men hva?????
Filmer og serier har vi alt av...
hva liker deres menn å gjøre når de skal slappe av??? hver så snill å hjelp meg og gi meg noen tips!