trenger litt hjelp jenter:)

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
snuppe begynner snart i barnehage så vi må ut å kjøpe:
  • vinterdress
  • regndress
  • støvler som tåler vann
  • vinterstøvler
kan dere søte snille jenter her inne fortelle hva slags merke dere har , og pris? og hvor man får kjøpt? [:D]
på forhånd tusen takk!!b

Vi har reima(kjøpt brukt på finn.no) Og hun eldste har coop sin.men kan være min kusine har en reima liggende,så da bytter jeg inn coopen sin

Sjøstøvlene er viking sine. har et par hjemme, og et par i bhg 150 kr pr par kanskje

regntøyet er fra reflex. veldig fornøyd[:)]Har kjøpt derfra de siste 2-3 årene[:)] 399 for bukse og jakke

ORIGINAL: CogJ

Hmm.. Vi har skogstad dress (skikkelig god sa bhg)
Gore tex sko og sjøstøvler fra obs markedet..
Regnsett fra reflex (foret)

takk:))

ORIGINAL: tipp

Vi har reima(kjøpt brukt på finn.no) Og hun eldste har coop sin.men kan være min kusine har en reima liggende,så da bytter jeg inn coopen sin

Sjøstøvlene er viking sine. har et par hjemme, og et par i bhg 150 kr pr par kanskje

regntøyet er fra reflex. veldig fornøyd[:)]Har kjøpt derfra de siste 2-3 årene[:)] 399 for bukse og jakke

hørt fler som er fornøyd med reflex så da går vi nok for det tenker jeg :)

ORIGINAL: Nesing
  • vinterdress: gutten min har Reimatec og den er suuuuuper. Koster jo dessverre ganske mye..... Lurt å kjøpe på salg når sesongen er over slik at du har til neste vinter. Har ekstradress hjemme, ikke Reimatec altså.
  • regndress: han har Reflex sitt forede regntøy, todelt. Hatt det de to siste årene. Veldig fornøyd. Tror den koster 399,-.
  • støvler som tåler vann: han har Dock Boot som et myyyye bedre alternativ til Cherrox. Myke og lette å gå i, tåler godt minusgrader. Koster rundt 400,-.
  • vinterstøvler: i år har han Geox goretex støvletter. Suverene. Koster litt i overkant av 800,-.

hvor får jeg kjøpe de?

• vinterdress - Vil anbefale Reima, myke dresser for små barn. Veldig lette å bevege seg i. I motsetning til andre dresser[;)] En reimadress koster rundt 900 kr.
  • regndress - Bamsedressen til Lindex. Reflex sin er veldig stiv, og småen fikk ikke bevegd seg når han brukte sin når han var 1 år, dessuten holdt den ikke tett[:-] koster vel 2-300 kr.
  • støvler som tåler vann - Vi har Viking sine støvler, gode riller under og myke. 299 betalte vi.
  • vinterstøvler - Vi har Viking vintersko, varme og gode[:D] Også fornøyd med Ecco på dei andre barna i barnehagen[:)] Viking og Ecco vinterskoa koster 699.

ORIGINAL: Marinah

• vinterdress: gutten min har Reimatec og den er suuuuuper. Koster jo dessverre ganske mye..... Lurt å kjøpe på salg når sesongen er over slik at du har til neste vinter. Har ekstradress hjemme, ikke Reimatec altså.
  • regndress: han har Reflex sitt forede regntøy, todelt. Hatt det de to siste årene. Veldig fornøyd. Tror den koster 399,-.
  • støvler som tåler vann: han har Dock Boot som et myyyye bedre alternativ til Cherrox. Myke og lette å gå i, tåler godt minusgrader. Koster rundt 400,-.
  • vinterstøvler: i år har han Geox goretex støvletter. Suverene. Koster litt i overkant av 800,-.

hvor får jeg kjøpe de?

Vet ikke hvor du bor, men jeg har kjøpt dem i en helt ordinær skobutikk her i byen (Oslo, Sannergaten skotøymagasin). Tror de har dem i de fleste skobutikker, som Eurosko o.l.

okay bor rett ved hamar.. så da har de sikkert her en plass.. =)
takk for hjelp

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article504448.ece

billigst og best i test... vinterdress fra coop... jeg har en reima vinterdress fra i fjor... synes reima er oppskrytt... bra klær, men ikke suverene. mange tror desverre at dyrest er best, og særlig her inne som det er så mange som sier de har dårlig råd, synes jeg reimahysteriet er merkelig[8|]

Ta en tur på byen og sjekk hva som finnes[;)]

ORIGINAL: Søteste Trikken

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article504448.ece

billigst og best i test... vinterdress fra coop... jeg har en reima vinterdress fra i fjor... synes reima er oppskrytt... bra klær, men ikke suverene. mange tror desverre at dyrest er best, og særlig her inne som det er så mange som sier de har dårlig råd, synes jeg reimahysteriet er merkelig[8|]

Ta en tur på byen og sjekk hva som finnes[;)]

takk for link :D driver å ser på den nå.. bra å se at ikke alltid det dyreste er best!! [:D]

Back
Topp