Trenger litt hjelp her...

June_1

Betatt av forumet
Trenger litt støtte nå[X(]
Jeg var hos legen på onsdag, og jeg nevnte da at jeg trodde jeg var gravid, - så legen ville ha en urin prøve av meg og en blodprøve, urinprøven var jo selfølgelig ikke morgen urin, det var faktisk tatt to timer etter at jeg hadde vert på toalettet første gang den dagen, den prøven de tok da var selvsagt negativ, også tok de blodprøver og de får jeg svar på over helgen, men tingen er jo det at jeg har mangen andre gravid symptomer, jeg er riktig nok ikke noe særlig kvalm, dog jeg hadde en skikkelig ekkel kvalme følelse i går når jeg hadde tatt meg mye ut fysisk, og det kommer og går med ømme pupper, og jeg føler at buken vokser litt og litt for hver dag, og jeg har en enorm apetitt og sover hele tiden, og har noe helt enormt med humør svingninger.

Så det jeg lurer på, går det an å være gravid i uke 9 + uten at det vises på urinprøve som ikke er første morgen urin?  Jeg begynner å lure på om det virkelig er kroppen min som spiller en kjempe spøk på meg?
Skjønner ingenting jeg [:(]

Jeg har hørt at vi produserer mye hcg hormoner i bejynnelsen av svangerskapet og etterhvert vil det produksjonen bli litt mindre... Så dersom man tester seinere i svangerskapet, så kan en graviditetstest være negativ...
Jeg vet om ei som gikk nesten hele svangerskapet uten å få konstantert at ho var gravid-ho tok tester hos legen, tok tester hjemme, men alle var negative. Tilslutt tok ho en ultralyd for å få konstantert d.
Så tror absolutt at du kan være gravid selv om testen hos legen var negativ!
Du kan jo ta en ny test hjemme på morgenurinen din?
Lykke til[:)]

Har du tatt noen test tidligere? Eller bare har trudd det pga uteblitt mens? Hmm.. Be om å få ultralyd eller bestill privat!:) Å vente på blodprøvesvar i mange dager er jo tortur:P Lykke til!!Håper virkelig du er gravid!:)

Back
Topp