trenger litt hjelp her...

MOogBønna

Forelsket i forumet
Det gjelder bl.a. madrass til sprinkelseng. Hvor har dere kjøpt madrass? Vi vil gjerne ha en "bra" madrass, men vi vet jo ikke hva som oppleves som bra (eller nødvendig) for en baby. Pris har ikke så mye å si så lenge det er en god madrass. Noen som har nå formeninger?

Og så var det pose til vogn da. Like blank der og. Vi er en del på fjellet, så vi burde vel ha en varm pose[;)] Men hva skal jeg gå for? Hvis noen har erfaringer å dele så sier jeg takk jeg [;)]

ja, ikke sant? De koster en del, så det er greit å få en pose man er fornøyd med. [;)]

Men kommer det noe utav å ha fjærer i madrassen til en baby? Og hva med overmadrass?

Kjøpte madrass på Ikea til 255 kr, en god madrass. Babyer trenger ikke noen fancy madrass for de er jo så lette og utnytter ikke madrassen slik som vi gjør..
Har også voksipose for vinteren[:)]

fjærer som i fjærmadrass (tror det var på Skeidar jeg så det) [:-] jaggu ikke sikker selv. Men jeg forstår det slik at det kanskje ikke er nødvendig uansett[:D]

Nei er ikke det, holder med en helt vanlig madrass[:)]

okidooki! Da skal jeg på runde til uka![:D]

Tilbake til forsiden
ORIGINAL: bebbimagan!

Kjøpte madrass på Ikea til 255 kr, en god madrass. Babyer trenger ikke noen fancy madrass for de er jo så lette og utnytter ikke madrassen slik som vi gjør..
Har også voksipose for vinteren[:)]

Akkurat samme her!

vi har kjøpt simomadrass vi,kostet 460kr troooor jeg det var,rundt 500kr vertfall.Kjøpte den på en brio utstyrs butikk[:)]

vi har min gamle seng/vugge og en vugge til som bestefar har laget (utenom vanlig sprinkelseng da), og de to har ikke standardmål, slik at vi må skjære til madrassene til de to sengene...da må vi vel bare kjøpe vanlig skumgummi, også trekke den med noe etterpå....
Går greit det??? Evt trekke med hva da???[8|]

ORIGINAL: tjize

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

vi har min gamle seng/vugge og en vugge til som bestefar har laget (utenom vanlig sprinkelseng da), og de to har ikke standardmål, slik at vi må skjære til madrassene til de to sengene...da må vi vel bare kjøpe vanlig skumgummi, også trekke den med noe etterpå....
Går greit det??? Evt trekke med hva da???[8|]

Vi og har en vugge som vi måtte skjære til skumgummimadrass!! [:)]
Hadde bare tisselaken og vanlig laken oppå den, det gikk fint! [;)]

okei....takker!!! [;)] Da blir det det!!!

Overmadrass kjøpte vi på Ikea syntes det er greit å ha om det kommer flekker. Slipper å hive ut hele madrassen om ulykken er ute bare overmadrassen.

madrass er kjøpt på jysk og skåret til vogga. Tisselaken er veldig klamt. Har du forsøkt å ligge på det selv? pyton spør du meg..

Voksiposer selges på finn.no Har sett det fra 300-500,- De kan være stygge i trekket, men et nytt trekk koster 800,- En kan spare litt på det.
Voksipose anbefales STERKT! Vi har ullpose også. Den brukte vi så godt som ikke, for vi arvet en voksi og vant en til. Brukte den ene som dyne i senge og den andre i vogna. Kjempe fornøyd. [:)]

hm... he he... ja, blir ikke enkelt dette ser jeg [:D] men om jeg kjøper en "bra" madrass på feks skeidar - da burde det holde liksom (skjønner at babyen ikke lider noen nød uansett... vil bare være helt sikker på komforten)

Voksi it is! Den var i allefall grei[:D]

Kjøpte madrass med overmadrass på IKEA til william, den skal babyen overta. WIlliam skal få større seng.

Vi fikk lammeskinnsposen til Simo til William i fjor haust, den er fantastisk deilig. Er litt misunelig på han, for den ser så god ut[:D] Vi kjøpte den fordi han søve ute og her kan det bli rimelig kaldt.

Vi har bestilt svanemadrass til både seng og vugge, samlet 1600kr.

Kjøpte feil madrass da vi kjøpte ny seng til Adrian, det var jo en sprinkelsengmadrass. Så nå har vi to madrasser, en til reisesenga og en til sprinkelsenga [:)]

Vi har fiber-madrass til sprinkelsenga. Tror den skulle være både brannhemmende og allergivennlig.
Brukte den til Eirik, den var helt grei. Kosta vel 500,- på en Reflex-butikk.

Til vogga har vi skåret til skumgummimadrass.
Og så har vi voksipose.

Back
Topp