Trenger litt datahjelp

Linntendo!

Forelsket i forumet
Jeg får ikke logga på msn. Det kommer opp en feilmelding om at det kan være et problem med internett-tilkoblingen min. At jeg må kontrollere at datamaskinen er koblet til internett, og det er den jo.
Firefoxen funker som den skal, men msn og internet explorer funker ikke..

Noen som vet hva som er galt? [8|] Jeg har IKKE peiling på data[8D]

Har ikke peiling jeg. Som regel om noe er galt skrur jeg av den internett boksen i ett minutt så den får restarta på en måte, så er alt i orden igjen.

Kan jo være verdt forsøket hvertfall [8D][:D]

ORIGINAL: BlackLady

Har ikke peiling jeg. Som regel om noe er galt skrur jeg av den internett boksen i ett minutt så den får restarta på en måte, så er alt i orden igjen.

Dette pleier jeg også å gjøre.. Har ikke noe annen forklaring på problemet. Men husker jeg hadde en del problemer med msn før. Prøve å lste ned en annen verisjon?

ORIGINAL: BlackLady

hehe det var det første jeg prøvde[8D] men går ikke da heller.. prøvde å laste ned en annen versjon av msn, men det kommer bare : Kan ikke konfigurere installasjonsprogrammet. Kontroller at du er koblet til internett.

Og jeg er jo på internett[:-]

Back
Topp