Trenger klem!!!

Vulcano

Elsker forumet
Nå er det offisielt.. eksen og ei god venninne av meg er kjærester! De har holdt på siden jeg sa jeg ville flytte, for ca. 6mnd. siden. Men, de har begge påstått at de bare er venner! Jeg har avskrevet henne for lenge siden, sånne "venninner" er ikke verdt å bruke energi på. men, dette sårer mer enn jeg vil innrømme! og på toppen av det hele så har vi jo barn sammen, så nå skal hun liksom bli stemor til min sønn.. hun som jeg har vært venninne med siden ungdomsskolen.. [:(][:(]

prøver å heve meg over det og tenker at de fortjener hverandre, og at det ikke er noe jeg kan gjøre med dette likevel.. men, det er tøffere enn jeg trodde!

Klemmer ønskes!!

Uff! Fytti [:(][:(][:(][:(]

Sender maaange klemmer din vei nå.

Ikke så mye jeg kan si som hjelper - hadde nok tenkt/reagert akkurat på samme måte som du gjør nå. Grrrr....irriterende!!!!

Klem klem klem klem kleeeeeeeem[:)][:)]
Skjønner godt din frustrasjon og følelser.. hadde nok reagert på lik måte, eller jeg hadde nok tatt av helt å skjelt ut denne "venninna" [>:]

Masse masse klemmer...

(en fin ting da.. er at du vet hvem han er sammen med, mtp ungen dere har sammen, bedre det enn ei skrulle du ikke vet hvem er)

ORIGINAL: lashes

Masse masse klemmer...

(en fin ting da.. er at du vet hvem han er sammen med, mtp ungen dere har sammen, bedre det enn ei skrulle du ikke vet hvem er)

Og huff huff for ei venninde...... om en stund er nok hun sjalu på deg;). Og tenk om han angrer seg, da kan du hevne deg. Moaahahaha!!! Eller kanskje før[8|]

ORIGINAL: Crazy LIny

Klem klem klem klem kleeeeeeeem[:)][:)]
Skjønner godt din frustrasjon og følelser.. hadde nok reagert på lik måte, eller jeg hadde nok tatt av helt å skjelt ut denne "venninna" [>:]

Mange klemmer til deg!!

Å fy faen å dårlig gjort av henne [:@][:@] OG av han!!!

Takk for klemmer!! Har så mange drit tanker i hodet om dagen! Jeg betrodde meg til henne når jeg gjorde det slutt, og hun forteller meg at jeg fortjener bedre, og at han har fått nok sjangser nå, kult å vite at hun nå er hans næreste fortrolige!! kan tro de snakker mye dritt om meg[:'(] I tillegg så har jeg og eksen stoore problemer med kommunikasjonen og han har oppført seg som en umoden tenåring siden jeg flyttet. og dette vet hun.. føler han gjør dette for å straffe meg enda mer.. Jeg vet ganske sikkert at han ville hatt meg tilbake om han kunne fått meg. for noen uker siden spurte han om han kunne få et kyss når jeg traff han[8|]

Verden vil bedras!!

Jeg kunne trengt en boksesekk med en viss sitt ansikt på nå.. F*en i hel*ete altså!!!!

*Klemmepå* Mitt verste mareritt det der!

ORIGINAL: AogC

Tror jeg hadde reagert med å dratt til henne..[8|] Faen er poenget til hun venninna de som gjør sånt?![:@]

Må signere denne jeg, altså.

Stor klem til deg!

Ååårrhh, noen mennesker fortjener bare ikke energien man ufrivillig bruker på de[&o]
Kjenner så altfor godt til greia der - er utrolig tøft og vondt[&o]
Uansett hvor lite man vil ha mennesket, så får man liksom uansett et lite stikk når det kommer litt overraskende på[&o]

Jaja, så får man bare prøve spise litt sjokolade, grine litt, se en grinefilm, høre på en sippesang på youtube og syns veldig synd på seg selv, helt til man innser hvor unødvendig det er å bruke energi på dustete mennesker uansett[;)]
Stooooor klem til deg!![:)][:)][:)][:)] Oooooog, bad karma's a bitch, mann!! Hohohho!![:D][:D][:D][:D]

Mange klemmer!

Bra hun ikke er venninna di nå lenger da, alle fortjener bedre enn sånne venner [:)] Ting blir nok bedre etterhvert. Hev deg over, du er mye bedre enn dem uansett.

ORIGINAL: Jomfruen79

Takk for klemmer!! Har så mange drit tanker i hodet om dagen! Jeg betrodde meg til henne når jeg gjorde det slutt, og hun forteller meg at jeg fortjener bedre, og at han har fått nok sjangser nå, kult å vite at hun nå er hans næreste fortrolige!! kan tro de snakker mye dritt om meg[:'(] I tillegg så har jeg og eksen stoore problemer med kommunikasjonen og han har oppført seg som en umoden tenåring siden jeg flyttet. og dette vet hun.. føler han gjør dette for å straffe meg enda mer.. Jeg vet ganske sikkert at han ville hatt meg tilbake om han kunne fått meg. for noen uker siden spurte han om han kunne få et kyss når jeg traff han[8|]

Verden vil bedras!!

Jeg kunne trengt en boksesekk med en viss sitt ansikt på nå.. F*en i hel*ete altså!!!!

snakka vel om seg selv der ja, som venninde. for det du fortjener mye bedre.

Så dårlig gjort av di begge 2 [:@][:'(]. Sender deg en stor klem.

Back
Topp