Trenger kjolehjelp! :)

-Kjersti-

Glad i forumet
jentene i juni13
Skal i bryllup til ei på barselgruppa i juli.. Egentlig ville jeg har dus lille kjole, men det skal vist forlover ha så da er det uaktuelt.. Så nå har jeg funnet noen forskjellige kjoler, jeg liker blå kjoler så trur nok det blir blå eller mørk lilla. Eller hva syns dere? Hvem er finest?

Vedlegg

• kjole 5.jpg
    kjole 5.jpg
    87,2 KB · Visninger: 66
  • kjole 4.jpg
    kjole 4.jpg
    87,6 KB · Visninger: 66
  • kjole 3.jpg
    kjole 3.jpg
    103,8 KB · Visninger: 68
  • kjole 2.jpg
    kjole 2.jpg
    243,9 KB · Visninger: 66
  • kjole 1.jpg
    kjole 1.jpg
    25,9 KB · Visninger: 67
Den stråpløse blå var nyyyydelig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjole nr 2, men hadde heller ville hatt blå/grønne, siden bryllupet er på sommeren, og da er det så fint med friske fine og lyse farger :) Men det er meg da.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Likte den øverste i enten rosa(den i midten) eller mørk lilla. :)

Nr 2 . I turkis eller mørkeblå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjole nr 2, men hadde heller ville hatt blå/grønne, siden bryllupet er på sommeren, og da er det så fint med friske fine og lyse farger :) Men det er meg da.

Litt enig i det, men man må jo ta farger man passer til å føler seg vel i. Jeg hadde sett ut som en elg i grønt feks.

Litt enig i det, men man må jo ta farger man passer til å føler seg vel i. Jeg hadde sett ut som en elg i grønt feks.
Ja, det må man gjøre. Derfor jeg skrev at det er meg. Jeg liker å bruke farger som passer til årstider :) Men som du sier, man må jo velge noe som den sjøl syns er fint og passer til :) En elg du liksom Er sikker på at du hadde kledd grønnfarge jeg :)

Jeg er egentlig ikke så glad i stroppeløst:p men det er til mim kropp,
Men lilte best nr 2 alikevel:)

Den blå med diamant, nyyydelig :)

Sniker, men kan jeg spørre hvor den midterste er fra? Den blå med diamanter? :)

Åh, jeg er så usikker.. Ikke lett det her.. Men får vel bare bestille et par av de å prøve hvem jeg liker best. :)

Back
Topp