trenger kjapt svar.. *vogn*

3nydeligesmå

Forumet er livet
før så kunne man kjøpe en vogn på reflex som het babytravel smart eller noe i den duren.. kan ligne litt på brio sing og firstwheels city elite.. men når jeg søker den opp, kommer den kun et fåtalls treff.
men så var det ei som mente at den samme vogna hadde et navn til også, pga babytravel var et eget merke de hadde i sverige som de satt på noen produkter eller noe i den duren..
noen som har peil på hva den heter?
eller om det er noe sted man får kjøpt de nå?

Jeg har iallefall aldri hørt noe annet navn på den vogna, hadde den vogna selv, og den het Babytravel smart [;)]

Hvor de selger den aner jeg ikke, har ikke sett den i butikken på ei lang stund.
Vurderer du å kjøpe?
Vogna var genial som bagvogn, bagen var gedigen, brukte den til vesla var rundt 1 år faktisk[:D]
Sportsdelen var upraktisk, lite plass, alt for kort rygg, så hodet til vesla stakk opp i den bretten var over ryggen[&:] Vogna var og veldig åpen, så i regn og vind var den ubrukelig som sportsvogn[&o]

Men utrolig god å trille da!! Hadde fint kunnet brukt den igjenn, men da kun som bagvogn [8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg har iallefall aldri hørt noe annet navn på den vogna, hadde den vogna selv, og den het Babytravel smart [;)]

Hvor de selger den aner jeg ikke, har ikke sett den i butikken på ei lang stund.
Vurderer du å kjøpe?
Vogna var genial som bagvogn, bagen var gedigen, brukte den til vesla var rundt 1 år faktisk[:D]
Sportsdelen var upraktisk, lite plass, alt for kort rygg, så hodet til vesla stakk opp i den bretten var over ryggen[&:] Vogna var og veldig åpen, så i regn og vind var den ubrukelig som sportsvogn[&o]

Men utrolig god å trille da!! Hadde fint kunnet brukt den igjenn, men da kun som bagvogn [8D]

vi reiser til tenerife på søndag, å skal egentlig ha med scooteren til minsten på 1år(er søstra sin trille egentlig) men jeg føler kansje den blir litt for åpen for sola, og han ganske liten av seg så han smådrukner i den + at jeg ikke får hatt han mot meg som jeg liker best. hehe
så kom over denne, og leste et par ting om at den var ganske rimelig i pris, og at den var ypperlig til å reise med.
men siden vi reiser om så kort tid, så må den være innenfor de nærmeste 2 byene og. [&:]

prøvd å sjekke finn opp og ned i dag, men finner liksom ingen billige nok. hehe.. eller fant en buzz, sendte en meld fikk svar, sendte en til og ikke mer svar. dette var i går.
noen andre å anbefale? som er lett å reise med og man kan ha vendt mot seg??

Aner egentlig lite om vogner som er praktiske å reise med, men når jeg søkte Larvik på finn.no så fant jeg 2 stk som jeg kan se for meg er praktiske. Men den ene linken er vel kansje den buzz vogna du ikke har fått svar på? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20439106
også en Emmaljunga city jet, kjenner ikke til vogna, men hadde villet sjekket den opp tror jeg http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20643071 [:)] Håper du finner en løsning på problemet ditt [:)]

takk for hjelpen. :D ja var den buzzen. sendte meld til u med jeten og. hu skulle ha 2000. ikke så ille det, men ville se om det var noen litt mindre og rimeligere første.. fant egentlig en helt perfekt en fra peg perego som det var intergrert sånn fotbrett som søstra kan stå på, men fant ingen i nærheten som solgte den.. typisk meg å tenke på det nå. hehe

Back
Topp